سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 45606
منبع : ایکنا

«ده درس انسان ساز از قیام امام حسین(ع)» به چاپ سوم رسید

قم نيوز : قم نیوز: کتاب ارزشمند «ده درس انسان ساز از قیام امام حسین(ع)» اثر حجت الاسلام و المسلمین علیرضا فقیهی به چاپ سوم رسید.
حجت الاسلام و السملمین علیرضا فقیهی
حجت الاسلام و السملمین علیرضا فقیهی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فقیهی، نویسنده و پژوهشگر دینی، درباره کتابهایی که تاکنون از وی منتشر شده است، عنوان کرد: تاکنون موفق به تألیف و چاپ پنج جلد کتاب در حوزه مسایل قرآنی و دینی شده ام. در سال 1390کتاب «غریب خراسان» درباره امام رضا(ع) را به چاپ رساندیم که مورد توجه آستان قدس رضوی قرار گرفت و یادبودی به اینجانب اهدا شد.

این نویسنده کتاب افزود: در سال 1391 کتاب دوم  با نام «خورشید غایب» به چاپ رسید که موضوع این کتاب در رابطه با حضرت ولی عصر (عج) می باشد. همچنین در همان سال کتاب دیگری با نام  «چهل حدیث توبه» را منتشر کردیم و در سال 1394 کتابی اموزشی در موضوع قرآن با نام  اموزش روخوانی و روانخوانی قران کریم که ویژه مقطع سنی نوجوان می باشد،منتشر شد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی ادامه داد: در کتاب آموزش روخوانی قرآن، از ابتدای مبحث حروف زبان عربی تا انتهای بحث وقف را تألیف کردیم.

وی در رابطه با آخرین کتابی که منتشر کرده است و با اقبال خوبی رو به رو شده است،گفت:آبان ماه سال جاری کتابی مرتبط با جریان عاشورا با نام «ده درس انسان ساز از قیام امام حسین(ع)» را منتشر کردیم که ظرف مدت بسیار کوتاهی هم اکنون به چاپ سوم خود رسیده است. در این کتاب ده درس مهم اخلاقی، تربیتی و معرفتی از جریان واقعه عاشورا انتخاب شده و هر درس را با استناد به آیات و روایات  شرح داده شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون مشغول تألیف و تدوین کتاب آموزش قران (سطح دوم) هستم، که به آموزش قرآن اختصاص دارد.                             

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فقیهی، علاوه بر کسب چند رتبه استانی و منطقه ای در رشته های مختلف علوم قرانی حدود ده سال است که به تدریس رشته های مختلف قران در مراکزی همچون دارالقران ، جامعه القرآن ، مدارس اموزش و پرورش اشتغال دارد.
https://qomnews.ir/vdcaiiny.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما