پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 37119
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم:

انتخابات حیثیت نظام است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: انتخابات حیثیت نظام به شمار رفته و امیدواریم مردم مثل همیشه در آن شرکت کنند.
انتخابات حیثیت نظام است
به گزارش قم نیوز، احد جمالی چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه نخستین همایش استارتاپ قم که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد با اشاره به برگزاری این‌گونه همایش‌ها در زمینه‌های دانش، کارآفرینی و ایده‌پردازی اظهار کرد: حضور جوانان در این همایش‌ها سبب افزایش رشد علمی کشور و نیز ایجاد انگیزه برای مسئولان دولتی از جمله بنده می‌شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در زمینه‌های علمی به‌عنوان برتر در جهان شناخته شویم زیرا تاکنون نیز شاهد استعداد ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان در دستیابی به این مهم برای کشور بوده‌ایم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم انتخابات مجلس شورای اسلامی را حیثیت نظام و حاکمیت برشمرد و گفت: حضور پرشور مردم و به‌خصوص جوانان سبب به رخ کشیدن وحدت ملی به دشمنان اسلام است.

وی با توجه به موقعیت خاص کشور ادامه داد: ایران با توجه به جمعیت، مساحت، منابع و بهره هوشی از وضع ویژه‌ای برخوردار است و باید در زمینه اقتصاد، پیشرفت علمی و فناوری در جهان سرآمد باشد.

جمالی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و مسئولان دولت بر دانش‌بنیان شدن اقتصاد تأکید دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر تقویت بخش خصوصی، تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت بخش‌های خصوصی در کشور مهم و الزامی است.

وی افزود: استفاده از بخش‌های خصوصی برای رشد و پیشرفت کشور ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بزرگ‌ترین سرمایه برای کشورها را نیروی انسانی برشمرد و تصریح کرد: نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین عامل در رشد و پیشرفت کشور به شمار رفته که در صورت تأسیس شرکت‌های دانش بنیان در چندین رشته محدود شاهد پیشرفت‌های بسیار هستیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcao6ne.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما