يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 32312
در هفته ششم لیگ برتر فوتبال

مصاف صبای قم با استقلال خوزستان/ دایی به دنبال پیروزی در میهمانی ویسی

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم به دنبال کسب نخستین پیروزی خارج از خانه در ششمین بازی خود مقابل تیم فوتبال استقلال‌ صنعتی خوزستان صف‌آرایی می‌کند.
مصاف صبای قم با استقلال خوزستان/ دایی به دنبال پیروزی در میهمانی ویسی
به گزارش قم نگار، مصاف صبای قم با استقلال‌ صنعتی خوزستان در کنار تمام حساسیت‌ها و جذابیت‌های خود به دلیل اینکه دو تیم در فاصله چهار امتیازی یکدیگر قرار دارند قطعاً رقابتی جذاب و تماشایی خواهد بود و جدال تفکرات علی دایی و عبدالله ویسی نیز دیدنی می‌شود.

ویسی و تیمش در پنج هفته سپری شده از بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در سه مسابقه متوالی طعم پیروزی برابر حریفان را چشیده‌اند، ولی صبای قم در پنج هفته اخیر بازی‌های جام خلیج فارس تنها یک بار موفق به شکست حریفان خود شده است.

شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر تیم رده نهم جدول رده‌بندی لیگ‌ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند و در شرایطی برابر استقلال‌ صنعتی خوزستان به میدان می‌‌روند که شاگردان ویسی در مکان دوم جدول هستند و در جمع مدعیان قرار گرفته‌اند.

رویارویی شاگردان دایی و ویسی قطعاً از جذابیت‌های زیادی برخوردار است، زیرا عبدالله ویسی سرمربی امروز استقلال ‌صنعتی خوزستان در لیگ‌های دهم و یازدهم هدایت تیم صبای قم را بر عهده داشته و با صبا به لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یافته است.

نگاهی به وضعیت دو تیم برای این مسابقه حساس هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که هیچ‌کدام از دو تیم برای این دیدار بازیکن محروم ندارند، ولی هر دو تیم دارای چند بازیکن دو اخطاره هستند که در آستانه محرومیت قرار دارند به همین دلیل باید مراقب حرکات خود در این دیدار باشند تا دیدارهای بعدی تیم‌های خود به ویژه بازی صبا در مقابل سپاهان را در هفته هفتم از دست ندهند.

سوابق صبای قم و استقلال ‌صنعتی خوزستان نشان می‌دهد که این دو تیم تاکنون چهار بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند که حاصل آن دو پیروزی برای تیم استقلال صنعتی و دو تساوی بوده و صبا هرگز موفق به شکست تیم حریف نشده است.

در دیدار رفت لیگ سیزدهم این شاگردان ویسی در صبای قم بودند که توانستند صبا را در اهواز با یک گل شکست دهند، ضمن اینکه دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه یادگار امام قم با تساوی یک بر یک پایان یافت و نماینده خوزستان در مجموع چهار امتیاز از صبا گرفت.

در لیگ چهاردهم نیز این تیم استقلال‌ صنعتی خوزستان بود که ابتدا در هفته هشتم در ورزشگاه یادگار امام قم توانست صبا را با حساب دو بر یک شکست بدهد، ضمن اینکه بازی برگشت آنها در ورزشگاه غدیر اهواز نیز با برتری دو بر صفر شاگردان ویسی پایان یافت.

اکنون مسابقه نیم‌فصل نخست صبا و استقلال ‌صنعتی خوزستان از هفته ششم بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی بیست و سوم شهریورماه در ورزشگاه غدیر اهواز به انجام می‌رسد که صبا از پنج بازی قبل ۶ امتیاز کسب کرده و مکان نهم جدول را در اختیار دارد و استقلال‌ صنعتی خوزستان از همین تعداد بازی چهار امتیاز بیشتر اندوخته و در مکان دوم جدول رده‌بندی در شرایط خوبی است.

شاگردان علی دایی در تیم صبای قم در صورت پیروزی شانس رسیدن به پنج تیم بالای جدول را دارند، ولی استقلال‌ صنعتی خوزستان در صورت پیروزی در این مسابقه حساس داخل خانه خود در صورت توقف سپاهان حتی می‌تواند به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcauene.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما