سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 35302
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

جدال صبای قم با استقلال تهران در هفتمین میهمانی لیگ پانزدهم

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم در هفتمین و آخرین بازی خارج از خانه نیم‌ فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر آبی‌های پایتخت صف‌آرایی می‌کند.
جدال صبای قم با استقلال تهران در هفتمین میهمانی لیگ پانزدهم
به گزارش قم نگار، شاگردان علی دایی بعد از اینکه هفتمین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از دیدار خانگی با ملوان بندر انزلی کسب کردند این هفته به دنبال رفتن به رتبه دوم یا سوم جدول با استقلال تهران دیدار خواهند کرد.

تیم فوتبال صبای قم ششمین پیروزی خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر ملوان بندر انزلی کسب کرد تا در هفته‌ای که با توقف آبی‌های پایتخت برابر تراکتورسازی تبریز همراه بود به دو امتیازی این تیم مدعی برسند.

تیم فوتبال صبای قم در حالی آخرین بازی خود از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر استقلال تهران انجام می‌دهد که از میهمانی قبل لیگ پانزدهم برتری دو بر یک در مصاف با تیم سیاه‌جامگان مشهد را در کارنامه دارد.

البته صبای قم که با استفاده از امتیازات بازی‌های خانگی در وضعیت خوبی به سر می‌برد، پیش از رویارویی با تیم استقلال تهران در آخرین بازی خانگی نیم‌فصل نخست، در هفته چهاردهم بازی‌ها لیگ برتر با تمام توان خود تیم ملوان بندر انزلی را شکست داد تا ۲۵ امتیازی و به فاصله اندک با صدر جدول برسد.

تیم صبای قم که از ۶ بازی خارج از خانه انجام شده خود بعد از کسب برتری در هفته سیزدهم برابر تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد یک برد، چهار تساوی و یک باخت در کارنامه دارد،‌ در هفتمین میهمانی این فصل خود برابر استقلال تهران به دنبال کسب سه امتیاز است.

اهمیت کسب سه امتیاز از دیدار هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای صبای قم که در روز پنجشنبه بیست و ششم آذر ماه از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، به دلیل این است که صبا شانس قهرمانی نیم‌فصل را دارد.

انتهای پیام / ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcci1q1.2bqpx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما