سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 32604
با تساوی ارزشمند در میهمانی استقلال‌صنعتی

صبای قم ۲ پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد

قم نيوز : قم نگار: شاگردان علی دایی با کسب تساوی در میهمانی هفته ششم لیگ برتر دو پله جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم ارتقاء دادند.
صبای قم ۲ پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد
به گزارش قم نگار، صبای قم بعد از بازی در میهمانی تیم‌های فوتبال نفت تهران و راه‌آهن تهران برای انجام سومین بازی خارج از خانه این فصل به اهواز رفته و در مقابل تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر یعنی استقلال‌صنعتی خوزستان قرار گرفت.

تیم فوتبال صبای قم بعد از تساوی در میهمانی نفت تهران و باخت برابر تیم راه‌آهن تهران، در دیدار خارج از خانه از هفته ششم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر استقلال‌صنعتی خوزستان یک امتیاز با ارزش به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

شاگردان علی دایی در سومین بازی خارج از خانه این فصل در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان شاگردان عبدالله ویسی در تیم استقلال‌صنعتی خوزستان بودند و با وجود اینکه تا آخرین لحظات از حریف عقب بودند، در پایان میزبان را با تساوی یک بر یک متوقف کردند.

صبایی‌ها در این دیدار بازی قابل قبولی ارائه کردند و به خصوص در نیمه دوم این دیدار می‌توانستند در چندین نوبت دروازه تیم استقلال‌صنعتی را باز کنند اما در تلاش برای گلی که در نیمه نخست دریافت کرده بودند در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده بازی توسط مهاجم چپ‌پا و فرصت‌طلب خود یعنی محمد قاضی به گل تساوی دست یافتند و یک امتیاز با ارزش از میهمانی رقیب اهوازی خود گرفتند.

یکی از اتفاقات جالب توجه این مسابقه حساس بین تیم‌های نیمه بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر‏ این بود که بعد از پنج هفته سرانجام پای مهاجم بلند قامت و چپ‌پای تیم فوتبال صبای قم در ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به گل باز شد.

محمد قاضی مهاجم ۳۱ ساله تیم فوتبال صبای قم که در آغاز پانزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عضویت صبای قم درآمده بعد از پنج هفته موفق به گلزنی برای صبای قم شد اما گل این بازیکن برابر استقلال‌صنعتی خوزستان ارزش زیادی داشت.

قاضی که از جمله بازیکنان کلیدی و موثر تیم صبای قم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و بارها به خاطر تلاش و تعصب زیادی که برای موفقیت صبا داشته مورد تحسین علی دایی سرمربی مطرح صبای قم قرار گرفته است، در دیدار صبای قم و استقلال‌صنعتی خوزستان از هفته ششم لیگ برتر در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی صبا را با یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر رساند تا هم صبا را از شکست در این دیدار رها کند و هم اینکه نخستین گل خود را با پیراهن صبای قم به ثمر برساند.

قاضی که نخستن بار در سال ۲۰۱۱ توسط کارلوس کیروش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد اکنون سابقه انجام ۱۲ بازی و به ثمر رساند سه گل ملی برای تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد و در تیم‌های مطرح ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، استقلال تهران و پرسپولیس تهران نیز بازی کرده است.

صبای قم با این تساوی هفت امتیازی شد و در بازی آینده خود از مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه دوم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم از ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceep8x.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما