دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 27750
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی مطرح کرد

اهتمام مرکز موضوع‌شناسی احکام به حراست از میراث فقهای شیعه

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید در دیدار با مدیران مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی گفت: موضوع‌شناسی احکام فقهی و حفظ میراث گران‌بهای فقهای شیعه از اهمیت خاصی برخوردار است و سبب احیای فقه اهل بیت (ع) می‌شود.
اهتمام مرکز موضوع‌شناسی احکام به حراست از میراث فقهای شیعه
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار با مدیران مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی با اشاره به اهمیت حفظ مطالب فقها و میراث گران‌بهای شیعه در احکام، اظهار کرد: باید در راستای احیای فقه اهل بیت (ع) گام برداشت و آن را حفظ کرد.
 
این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت کار موضوع‌شناسی احکام فقهی افزود: شما فعالیت‌های بزرگی انجام داده‌اید که یکی از مهمترین آنها حفظ مطالب فقهاست که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
 
وی با اشاره به اهمیت احیا فقه اهل بیت (ع) تصریح کرد: اگر بتوانید در راستای احیای فقه اهل بیت (ع) و معرفی به مردم گام بردارید مورد توجه حضرت ولی عصر (عج) قرار خواهید گرفت و اجر و ثواب بسیار زیادی نزد خداوند متعال خواهید داشت.
 
آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه بنده برخی از آثار منتشر شده توسط این مرکز را مطالعه کرده و از آن لذت بردم خاطرنشان کرد: امیدوارم این مرکز با قدرت به‌کار خود ادامه دهد و در راستای احیای فقه اهل بیت (ع) گام بردارد.
 
در ابتدای این دیدار نیز حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده رئیس مرکز موضوع شناسی احکام فقهی گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaw0nu.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما