يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 25860

اعزام فوتسالیست‌های قم به کرواسی و برزیل

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالیست‌های استان قم بعد از موفقیت در کسب عنوان قهرمانی در مسابقات بین‌المللی چین اکنون در آستانه اعزام به کرواسی و برزیل قرار دارند.
اعزام فوتسالیست‌های قم به کرواسی و برزیل
به گزارش قم نیوز، سه بازیکن فوتسال استان قم اوایل مرداد ماه در ترکیب تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان راهی مسابقات بین‌المللی در کشور چین شدند و با ارائه بازی‌های درخشان از ارکان موفقیت این تیم در کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت بودند.

خسوس کاندلاس اسامی بازیکنان تیم ملی امید را برای حضور در تورنمنت چین در حالی انتخاب کرد که مسلم اولاد قباد، ابوالقاسم عروجی، علیرضا وفایی سه بازیکن فوتسال قم در ترکیب این تیم حضور داشتند و از قضا هر سه بازیکن از مهره‌های تاثیرگذار تیم ملی در این تورنمنت لقب گرفتند.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال امید کشورمان با هدف رویارویی با سه تیم حاضر در مسابقات بین‌المللی فوتسال در شهر هانژو چین راهی این کشور شد و در بازی‌های خود مقابل تیم‌های ملی ویتنام،‌ چین و میانمار به سه پیروزی قاطع دست یافت و قهرمان شد.

با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال به دنبال کسب آمادگی برای حضور پرقدرت در مسابقات جام جهانی آینده فوتسال است به همین منظور برنامه‌ریزی وسیعی صورت گرفته که این تیم با بها دادن به بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها و همچنین حضور در تورنمنت‌های مختلف بر قدرت خود بیافزاید.

به همین منظور بعد از قهرمانی در تورنمنت چین و در حالی که احتمالا در مهرماه تیم ملی کشورمان بار دیگر به بازی‌های جام جهانی کوچک یعنی مسابقات بین‌المللی جام گرندپریکس در کشور برزیل اعزام شود، برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی به کرواسی نیز دعوت شده است.

همچنین با توجه به فشرده بودن برنامه مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور احتمال اینکه تیم ملی بازی تدارکاتی در ایران داشته باشد کم است و مانند سال گذشته اردوی تدارکاتی تیم ملی زودتر در برزیل برپا می‌شود و چند بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی این کشور نیز صورت می‌گیرد.

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حالی از دعوت تیم ملی فوتسال به کرواسی خبر داده است که دعوتنامه‌ای از کرواسی به این کمیته رسیده و سه زمان متفاوت برای سفر تیم ایران به این کشور و بازی با تیم ملی کرواسی پیشنهاد شده است.

این در شرایطی است که گویا یکی از زمان‌های پیشنهادی کروات‌ها برای رویارویی با تیم ملی کشورمان با زمان مصاف ایران و روسیه تداخل دارد و این زمان اعزام تیم ملی صورت نمی‌گیرد اما در دو زمان دیگر یعنی از ۱۴ تا ۱۸ دی ماه و همچنین از نوزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه احتمال اعزام تیم ملی وجود دارد و علاوه بر وفایی، اروجی و اولادقباد، علی‌اصغر حسن‌زاده نیز دیگر ملی‌پوش فوتسال قم است که قطعا این بازیکن در تیم ملی بزرگسالان حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawanu.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما