پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 29334
رئیس پلیس راه قم:

رزمایش انتظامی ترافیکی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راه استان قم از برگزاری رزمایش انتظامی ترافیکی استان قم در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان خبر داد.
رزمایش انتظامی ترافیکی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد با اشاره به اقدامات پلیس راه ویژه ایام نوروز اظهار داشت: پلیس راه با مشارکت سایر سازمان ها و نیز استفاده از امکانات خود پلیس کنترل نامحسوس را گسترش می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به اتمام طرح زمستانه پلیس از آغاز طرح نوروزی خبرداد و افزود: رزمایش انتظامی ترافیکی استان قم با حضور پلیس راه و سازمان‌های مرتبط با مبحث ترافیک همچون راه و شهرسازی، پلیس راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر، امدادخودروها در تاریخ ۲۵ اسفندماه در محل ستاد فرماندهی استان قم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آزادراه قم- گرمسار محور بسیار مناسبی است برای تردد مسافران تصریح کرد: ترافیک در این محور روان است اما تاکنون استقبال مردم به دلیل میزان عوارض چشمگیر نبوده و کماکان بار ترافیکی روی محورها وجود دارد.

جمشیدی راد با اشاره به اینکه پلیس راه با تمام ظرفیت برای تامین امنیت راه‌ها می‌کوشد، خاطرنشان کرد: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcayenu.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما