پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 20990

محور قم-گرمسار در ایام نوروز مسدود است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راه نیروی انتظامی استان قم گفت: محور قم- گرمسار مسدود است و مردم وقت خود را برای تردد این مسیر تلف نکنند، مسیر جایگزین آزاد راه قم- تهران و برای وسایل نقلیه سنگین جاده قدیم قم- تهران است.
محور قم-گرمسار در ایام نوروز مسدود است
به گزارش قم نیوز، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد با اشاره به آماده باش کامل پرسنل پلیس راه استان قم در ایام نوروز اظهار کرد: ایام نوروز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رزمایش‌های ترافیکی است که مردم بیش از دو بار مسافرت می‌کنند از همین رو پرسنل پلیس راه برای خدمت دهی به مردم در این ایام به صورت آماده باش کامل در خدمت مسافران و زائران کریمه اهل بیت (س) هستند.

رئیس پلیس راه نیروی انتظامی استان قم با تاکید براینکه در چند روز اول عید به ویژه ساعات منتهی به سال تحویل جاده قم در تمام مسیر با ترافیک مواجه می‌شود، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این ترافیک امروز و فردا بیشتر شود از همین رو می‌طلبد مردم قوانین را در دستور کار خود قراردهند.

سرهنگ جمشیدی راد به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰رسیدگی به تخلفات رانندگان اتوبوس اشاره و خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی را برای برای مسافرانی که مسافرت‌های با اتوبوس را انتخاب می‌کنند طراحی کرده‌ایم که این از اقدامات مهم پلیس راه برای مسافران نوروزی است.

رئیس پلیس راه نیروی انتظامی استان قم عنوان کرد: با توجه به اینکه در ایام عادی بیش از ۳هزار اتوبوس در این مسیر تردد می‌کنند در ایام نوروز این رقم به بیش از ۴هزار اتوبوس می‌رسد، سامانه پیامکی راه اندازی شده تا مسافران تخلفات رانندگان را به مرکز اعلام می‌کنند مرکز هم پلیس راه شهر مربوطه اطلاع دهند و تخلف را رسیدگی می‌کنند.

سرهنگ جمشیدی راد افزود: محور قم- گرمسار مسدود است و مردم وقت خود را برای تردد این مسیر تلف نکنند، مسیر جایگزین آزاد راه قم- تهران و برای وسایط نقلیه سنگین جاده قدیم قم- تهران است.

وی تاکید کرد: رانندگان و مسافران در صورت ایجاد تصادف خسارتی وسایط نقلیه را از مسیر عبور خارج کنند و به پلیس ادامه دهند هر ۱۰ کیلومتر گشت پلیس حضور دارند از همین در صورت بروز تصادفات خسارتی با اطلاع به پلیس در کمتر از ۱۰ دقیقه به مسئله رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcjyhe8.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما