شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 43058
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم خبر داد

تکمیل پروژه بهسازی ورودی جعفریه تا دو ماه آینده

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از تکمیل پروژه بهسازی ورودی جعفریه تا دو ماه آینده خبر داد.
تکمیل پروژه بهسازی ورودی جعفریه تا دو ماه آینده
به گزارش قم نیوز، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به اجرای پروژه ساماندهی و بهسازی ورودی جعفریه، اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که از محل اعتبارات سفر رهبری اجرایی شده ساماندهی ورودی جعفریه به شهر قم است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه به طول دو کیلومتر حد فاصل تقاطع بلوار قلعه کامکار تا کمربندی امام علی(ع) اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عرض شارع بسیار کم بود حوادث بسیار ناگواری در این محور رخ می‌داد و نیاز بود اقداماتی در راستای تعریض و ساماندهی آن صورت گیرد.

حلوایی‌زاده آغاز پروژه ساماندهی و بهسازی محور جعفریه از اواخر سال 94 را یادآور شد و افزود: این پروژه از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و تملکات مربوطه توسط شهرداری منطقه 6 انجام شده و بلافاصله عملیات عمرانی آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون یک باند تندرو پروژه به طور کامل تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه شامل عملیات خاکبرداری، زیرسازی، جدول‌گذاری و اجرای آسفالت است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: پیمانکار در حال حاضر اجرای باند برگشت را در دستور کار دارد و سعی داریم به سرعت آن را تکمیل کرده و پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: با توجه به روند پیشرفت پروژه و عملکرد پیمانکار پروژه ساماندهی و بهسازی ورودی جعفریه تا دو ماه آینده تکمیل می شود و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjoyex.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما