سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 37886
منبع : خبرگزاری فارس
با موضوع غلبه بر دیابت

دانش‌آموز قمی رتبه اول مسابقات جهانی نقاشی را کسب کرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از کسب رتبه اول مسابقات جهانی نقاشی از سوی دانش‌آموز قمی خبر داد.
دانش‌آموز قمی رتبه اول مسابقات جهانی نقاشی را کسب کرد
به گزارش قم نیوز، هادی هدایتی‌پور امروز  با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز جهانی بهداشت اظهار کرد: همه ساله در سطح جهانی مسابقه نقاشی برگزار می‌شود و امسال نیز با توجه به شعار جهانی بهداشت موضوع این مسابقه غلبه بر دیابت است.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت در تمام کشورها این مسابقه برگزار شد و در کشور ما نیز آثار دانش‌آموزان اسفند ماه به وزارت بهداشت و درمان ارسال شد و پس از انجام داوری بین کشورهای مختلف فائزه سادات دهنوی از دبیرستان زینب کبری قم، نفر اول جهانی در گروه سنی 16 تا 18 را کسب کرد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقه نقاشی برای انتقال پیام گفت: نقاشی دارای زبان گویایی است و می‌تواند به آسانی با مخاطب ارتباط برقرار کند با توجه به شعار امسال با عنوان غلبه بر دیابت آثاری طراحی شد تا گامی برای اطلاع‌رسانی در زمینه این بیماری برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: نقاشی در فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از این بیماری که بیماری خاموش بوده، بسیار موثر است. بسیاری افراد درگیر این بیماری هستند و هشداری در زمینه این بیماری برای تمام گروه‌های سنی است تا در زمینه الگوی صحیح تغذیه‌ای و مصرف نکردن مواد قندی موارد لازم را رعایت کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb0wbf.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما