سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : 29632
مدیر کل روابط عمومی جمکران مطرح کرد

راه اندازی نمایشگاه بهشت بانو در جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل روابط عمومی جمکران گفت: امیدواریم که جمکران هم روزی با حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به هم پوشانی لازم دست یابند و شاهد باشیم که روزی نمایشگاهی مانند نمایشگاه بهشت بانو در جمکران هم راه اندازی شود.
راه اندازی نمایشگاه بهشت بانو در جمکران
حجت الاسلام سیدمهدی هاشمی در گفت و گو با قم نیوز اظهار داشت: خوشبختانه امسال هم نمایشگاه بهشت بانو مانند سال های قبل کار خود را بسیار آغاز کرده و این نمایشگاه ظرفیت های و مبانی دین اسلام را به صورت دقیق به نسل جوان معرفی می کند.

وی افزود: امیدواریم که جمکران هم روزی با حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به هم پوشانی لازم دست یابند و شاهد باشیم که روزی نمایشگاهی مانند نمایشگاه بهشت بانو در جمکران هم راه اندازی شود.

مدیر کل روابط عمومی جمکران عنوان کرد: نمایشگاه بهشت بانو تاثیر بسیار زیادی در ارائه دادن عنوان رسم زندگی و فرصت بندگی به نوجوانان، کودکان و خانواده های ایرانی داشته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل کنیم تا برنامه هایی مانند نمایشگاه بهشت بانو در کشور و استان قم ادامه یابد تا بدین وسیله بتوانیم سبک زندگی را با روش های جدید و با نشاط در کشور اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر نمایشگاه بهشت بانو یا نمایشگاه های دیگر بتواند در طول سال ادامه پیدا کند به طبع می تواند تاثیر گذاری بیشتری در افزایش تاثیرگذاری بر جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر کل روابط عمومی جمکران اظهار کرد: یکی از ویژگی های قابل توجه نمایشگاه بهشت بانو ارائه دستورات دینی با ابراز جذاب و شاداب و غیر مستقیم به نوجوانان و کودکان بود که این مهم می تواند در اثر گذاری امورات دینی نقش بیشتری را عمل کند.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcb50b5.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما