قم نيوز : قم نیوز: رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم، به مناسبت تشییع پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه حضرت معصومه(س)، با صدور پیامی، مردم شریف استان قم، دانشجویان، اساتید، فضلا و علمای حوزه های علمیه استان را به شرکت باشکوه در این مراسم دعوت کرد.
دعوت رییس جهاددانشگاهی قم از دانشگاهیان و سایر اقشار مردم برای حضور در مراسم تشییع شهدای گمنام
به گزارش قم نیوز، متن پیام محمدابراهیم فقیه زاده به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند، مرده مپندار، بلکه زنده ‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌‏شوند.
درود بر ارواح طیبه شهدا و درود خدا نثار ایثار و جانفشانی‌شان باد. آنان که با ایمان و اعتقادی راسخ و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان گذشتند و دعوت حق را لبیک گفتند.
شهیدان عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب اسلامی بر تارک آسمان افتخارات کشورمان درخشیده‌اند و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام اقدامی شایسته و ماندگار است که برگ زرین دیگری درتاریخ افتخارات استان قم خواهد بود.
بی شک استقبال بی‌سابقه و گسترده مردم شهید پرور قم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شهدای گرانقدر بار دیگر پایبندی و دلدادگی به راه شهیدان را نشان خواهد داد.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ‌مردی‌های دلاورمردان غیور دفاع مقدس، از عموم مردم همیشه در صحنه شهرمقدس قم دعوت می‌کنم تا با حضور خود در مراسم استقبال و تشییع دو پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس، بار دیگر در کنار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس ایستاده و ضمن تأکید بر حفظ ارزش‌های آزادگی و مقاومت در مقابل هرگونه زیاده‌خواهی دشمنان این مرزوبوم  قدرشناسی خود از ایثار شهدا و جانبازان بزرگوار را جلوه‌گر سازند.

گفتنی است؛ تشییع و تدفین پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس ساعت 9:00 صبح روز دوشنبه هفته جاری 16 اسفند از جلوی درب دانشگاه حضرت معصومه(س) واقع در بلوار غدیر آغاز و به سمت یادمان شهدا در این دانشگاه، ادامه می یابد و پس از تشییع نیز به خاک سپرده می شوند.
در حال حاضر مزار 58 شهید گمنام در 26 یادمان در سطح استان قم زیارتگاه عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb50ba.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما