چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 50142
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز رقابت فوتساليست‌هاي قم در ليگ نوزدهم / زرگر: قم ظرفیت داشتن 2 تیم لیگ برتری را دارد

قم نيوز : قم نیوز: دو تيم براي نخستين بار در تاريخ ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به نمايندگي از استان قم براي كسب عنوان قهرماني و رسيدن به جام باشگاه‌هاي آسيا رقابت مي‌كنند.
آغاز رقابت فوتساليست‌هاي قم در ليگ نوزدهم / زرگر: قم ظرفیت داشتن 2 تیم لیگ برتری را دارد
به گزارش قم نیوز، تیمی که از اواخر دهه 1370 تا کنون با نام‌های مختلف به مدت 18 سال متوالی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشته امسال با نام هیات قم و تیمی که در سال قبل توانست مقام نایب‌قهرمانی لیگ دسته اول را کسب کرده و لیگ برتری شود، با نام آتلیه‌طهران قم در فصل 1396 لیگ برتر به میدان می‌رود.

این در حالی است که دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از عصر روز سه‌شنبه ششم تیر ماه رسماً آغاز شده و روز دوم این بازی‌ها امروز در حالی پیگیری می‌شود که همانند فصل گذشته 14 تیم در این جام حضور دارند و در مدت 26 هفته به شکل رفت و برگشت بازی‌های خود را انجام خواهند داد.

 

* 3 نایب‌قهرمانی فوتسال قم در 18 سال لیگ برتر

فوتسال قم که سابقه سه نایب‌قهرمانی در دوره‌های ششم، دهم و چهاردهم لیگ برتر فوتسال را دارد، بعد از کسب سه مقام ششمی متوالی در دوره‌های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم رقبات‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در سال 1395 با نام یاسین‌پیشرو به رتبه‌ای بهتر از دهمی دست پیدا نکرد.

یکی از تیم‌های حاضر در نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران، تیم فوتسال هیأت‌‌ قم است که امسال به دنبال پایان فعالیت یاسین‌پیشرو با نام جدید در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال کشور به میدان خواهد رفت تا مقابل رقبای لیگ برتری صف‌آرایی کند.

 

* تغییر نام نماینده اول فوتسال قم

قمی‌ها از زمانی که یادشان می‌آید در لیگ برتر فوتسال نام‌های مختلفی به نمایندگی از استان قم برابر حریفان لیگ برتری به میدان رفته‌اند، نام‌هایی نظیر فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، صبای قم، ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو دل‌خوشی قمی‌ها در لیگ برتر فوتسال بوده و حالا بار دیگر نماینده قم با یک نام جدید گام به لیگ برتر می‌گذارد.

در واقع با تغییر نام تیم فوتسال یاسین‌پیشرو به هیأت‌‌ فوتبال قم، نماینده پر سابقه استان قم با نام جدید وارد لیگ جدید می‌شود و حتی ممکن است در آینده‌ای نزدیک با نام اسپانسر جدید به لیگ ادامه بدهد تا بلکه رتبه‌ای بهتر از تمام ادوار گذشته کسب کرده و رویای قهرمانی را برای فوتسال‌دوستان قمی محقق کند.

 

* جنگ فوتسالیست‌های قم با گیتی‌پسند در آغاز لیگ برتر فوتسال

فوتسالیست‌های تیم هیات قم عصر امروز در نخستین مسابقه خود از فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم برابر صنایع گیتی‌پسند اصفهان صف‌آرایی می‌کنند، تیمی که در هجدهمین دوره این بازی‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده و نماینده ایران در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نیز به شمار می‌رود.

امروز نخستین بازی تیم فوتسال هیأت‌‌ قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت 18 در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهدای بهزیستی قم برابر تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان انجام می‌شود، تیمی که فصل گذشته قهرمان هجدهمین دوره لیگ برتر ایران شده است.

 

* تغییرات گسترده در کادر فنی و بازیکنان نماینده اول شهر قم

تیم هیات قم فصل گذشته با نام یاسین‌پیشرو و با سرمربیگری محمدرضا حیدریان مربی نام‌آشنا و مطرح فوتسال قم در هجدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مقام دهم جدول رده‌بندی دست پیدا کرد، اما برای این فصل دو تن از مربیان بومی یعنی ابوالفضل ثانی و محمد قاسمی هدایت تیم فوتسال هیأت‌‌ قم را بر عهده گرفته‌اند.

از ترکیب فصل قبل تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم نفرات مطرح و نام‌آشنایی همانند سعید قاسمی، هاشم فرج‌زاده، ناصر اطمینان، روح‌الله ایثاری و چند بازیکن اسمی دیگر از این تیم رفته‌اند و بازیکنان جدید جایگزین شده‌اند، ضمن اینکه اکثرا بازیکنان بومی به این تیم پیوسته‌اند.

 

* زرگر: فوتسال قم ظرفیت داشتن دو تیم لیگ برتری را دارد

دبیر هیأت‌ فوتبال استان قم با بیان اینکه کیفیت بالای رقابت‌های جام رمضان فوتسال نشان داد که قم ظرفیت داشتن دو تیم لیگ برتری را دارد، تصریح کرد: بازی‌های جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم در این دوره نیز همانند تجارب قبل با نظم بسیار خوبی به انجام رسید و نکته مهم این است که تماشاگران فهیم و فوتسال‌دوست قم مانند همیشه حضور پر رنگ و بی‌سابقه‌ای در سالن برگزاری این رقابت‌ها داشتند.

اصغر زرگر با اشاره به رقابت 20 تیم در مسابقات جام رمضان فوتسال قم به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر، اضافه کرد: درخشش بازیکنان شاخص فوتسال قم در ترکیب این تیم‌ها و میزان بالای علاقمندی قمی‌ها به این رشته در شب‌های ماه مبارک رمضان ثابت کرد که قم ظرفیت داشتن دو تیم لیگ برتری را دارد.

 

* جام رمضان فرصت آماده‌سازی نمایندگان فوتسال قم

زرگر تصریح کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور دو نماینده فوتسال قم در حالی آغاز می‌شود که بازی‌های جام رمضان ثابت کرد قم از هر نظر شایسته برخورداری از دو نماینده موفق در لیگ برتر فوتسال است و مطمئنا هر دو تیم با کادر و بازیکنان بومی خود عملکرد خوبی در لیگ 1396 خواهند داشت، زیرا این جام فرصت آماده‌سازی بازیکنان هر دو تیم برای حضور در لیگ جدید بود.

دبیر هیأت‌ فوتبال استان قم اضافه کرد: کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال قم برای برگزاری مطلوب و با کیفیت دومین دوره مسابقات این جام با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای مبارزه با مواد مخدر تلاش چشمگیری داشت و بازی‌ها بسیار با کیفیت به انجام رسید که این موضوع جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: تمام داورانی که در طول تمام شب‌های برگزاری این دوره از رقابت‌ها با عوامل برگزاری جام رمضان همکاری نزدیک داشته و قضاوت‌های خوب و کم‌نقصی انجام دادند به همراه کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم که در تمام بازی‌ها پشتیبانی به موقعی انجام داد در رضایت‌مندی مردم و تماشاگران پرتعدادی که هر شب به سالن بازی‌ها می‌آمدند و همچنین هیأت‌ فوتبال قم نقش بزرگی ایفا کردند.

زرگر با اشاره به پوشش مطلوب خبری و تصویری دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای مبارزه با مواد مخدر، تاکید کرد: خبرنگاران، عکاسان و صدا و سیمای قم در این زمینه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و جا دارد از این عزیزان تقدیر صمیمانه‌ای داشته باشیم.

 

* بمانی: سالن بهزیستی میزبان بازی‌های 2 نماینده قم در آغاز لیگ برتر است

دبیر هیأت‌‌ فوتبال استان قم از تغییر مکان برگزاری مسابقات خانگی دو نماینده فوتسال قم در هفته نخست رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: همواره بازی‌های خانگی نماینده قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود اما فقط در هفته نخست لیگ امسال مکان این بازی‌ها سالن شهدای بهزیستی قم است.

رضا بمانی ادامه داد: با هماهنگی با مسئولان مجموعه ورزشی شهدای بهزیستی و همچنین همکاری خوبی که آنها دارند، بازی‌های خانگی تیم‌های هیأت‌‌ قم و آتلیه‌طهران قم در هفته نخست مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای هفتم و هشتم تیر ماه در این سالن برگزار می‌شود.

مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم در ادامه به نخستین بازی خانگی تیم هیأت‌‌ قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: این تیم با کادر فنی و بازیکنان بومی خود از ساعت 18 امروز چهارشنبه هفتم تیر ماه در سالن شهدای بهزیستی قم با قهرمان فصل قبل یعنی گیتی‌پسند اصفهان دیدار می‌کند.

 

* بهرامی: جام یادگار امام سبب تغییر مکان بازی‌های هفته نخست شد

رئیس هیات فوتبال استان قم جام یادگار امام (ره) کشتی فرنگی را عامل تغییر مکان بازی‌های دو نماینده قم در هفته نخست لیگ برتر فوتسال عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران، بازی‌های هفته نخست لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه هشتم تیر ماه نیز پیگیری می‌شود و تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نیز در نخستین بازی خانگی خود از ساعت 18 در این سالن با تیم مقاومت قرچک مسابقه می‌دهد.

کریم بهرامی با بیان اینکه هر دو نماینده قم بازیکنان و مربیان خوبی در لیگ امسال دارند، در ادامه تصریح کرد: به سبب اینکه قم میزبان مسابقات 2017 کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام (ره) است، این سالن از هفتم تا نهم تیر ماه در اختیار هیأت‌‌ کشتی قم قرار گرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: امروز و فردا بی‌صبرانه منتظر حضور پرشور و با انگیزه تماشاگران شایسته فوتسال قم در سالن شهدای بهزیستی قم هستیم تا از هر دو نماینده قم برابر حریفان لیگ برتر حمایت کنند، ضمن اینکه از هفته دوم بار دیگر بازی‌ها به سالن دو هزار نفری شهید حیدریان باز خواهد گشت.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb58bs.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما