يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 27382
مدیرعامل باشگاه صبای قم:

صبا در ازای واگذار کردن چشمی به سپاهان، مهدی شریفی را می‌خواهد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه تارتار گزینه مناسبی برای هدایت صبا بود گفت: صبا در ازای واگذار کردن چشمی به سپاهان، مهدی شریفی را می‌خواهد.
صبا در ازای واگذار کردن چشمی به سپاهان، مهدی شریفی را می‌خواهد
عباس جهان بینی در گفت‌و‌گو با قم نیوز اظهار داشت: پس از اینکه مرفاوی بنا به دلایلی از تیم ما جدا شد، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای تیممان بودیم و گزینه‌های مختلفی را بررسی کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از معیارهای ما برای انتخاب سرمربی جوان بودن او بود، به سراغ مربیان جوانی رفتیم که در حال حاضر مشغول به فعالیت در هیچ تیمی نیستند، در ‌‌نهایت با بررسی رزومه‌های مختلف به این نتیجه‌ رسیدیم که تارتار بهترین فرد برای هدایت تیم ماست.

مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: تارتار به خوبی تیم ما را می‌شناسد و با توجه به اینکه سابقه خوبی در مربیگری دارد، معتقدم که بهترین فرد ممکن برای نشستن روی نیمکت صبا بود.

جهان بینی درباره مشکلات مالی تیمش بیان کرد: مشکلات مالی ما کماکان پا برجاست، اما قابل حل است چنان که تمام باشگاه‌های لیگ با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی عنوان کرد: ما با اسپانسری قرارداد داشتیم که متاسفانه نتوانست به تعهدات مالی‌اش عمل کند بنابراین دچار مشکل شدیم و در نتیجه ما هم نتوانستیم به تعهدات خودمان در قبال بازیکنان عمل کنیم اما در روزهای آینده با تصمیماتی اتخاذ شده است، این مشکلات حل می‌شود.

مدیر عامل باشگاه صبای قم تصریح کرد: از تارتار خواسته‌ایم که به همین روند ادامه دهد و حتی نتایج بهتری هم کسب کند و توقعاتمان بر این است که در انتهای فصل جزو رتبه‌های تک رقمی لیگ بر‌تر باشیم.

جهان بینی درباره نامه باشگاه سپاهان نامه‌ای برای جذب روزبه چشمی خاطرنشان کرد: شرایط را بررسی ‌کرده‌ایم و در پاسخ نامه آن‌ها گفتیم که به جای روزبه چشمی خواستار پیوستن مهدی شریفی به تیممان هستیم و در حال حاضر تنها بازیکنی که قصد داریم به جمعمان اضافه کنیم مهدی شریفی است، ولی تارتار فعلا لیست خاصی را به ما نداده است تا بدانیم چه بازیکنانی را نیاز دارند که به تیم اضافه شوند.
https://qomnews.ir/vdcb5fb5.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما