قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم با بیان این که صبا باید امتیازات لازم را در هفته های آغازین لیگ جمع آوری کند گفت: ۲ تا ۳ هفته طول می کشد تا بدن بازیکنان آزاد شود و صبا به وضعیت آرمانی برسد.
صبا باید امتیازات لازم را در هفته‌های آغازین لیگ جمع آوری کند
به گزارش قم نیوز، روزبه چشمی درباره پیروزی صبا برابر ذوب آهن در هفته نخست لیگ بر‌تر فوتبال کشور اظهار کرد: هفته‌های نخستین لیگ همیشه شرایط سختی برای تیم‌ها ایجاد می‌کند زیرا تیم‌ها در شرایط بدنسازی هستند و نمی‌توانند توانایی واقعی خود را بروز دهند اما خوشبختانه با لطف خدا و تلاش تیم، توانستیم در مسابقه نخست پیروز میدان باشیم و انگیزه زیادی برای بازی با ملوان پیدا کنیم.

وی گفت: انتظار بازی سخت تری برابر ذوب آهن داشتیم اما خوشبختانه شرایط بهتر از چیزی پیش رفت که تصورش را داشتیم و با وجود این که ترکیب تیم تغییرات زیادی داشت ، در نیمه دوم بهتر از حریف کار کردیم و فصل را با یک برد ارزشمند شروع کردیم.

مدافع ۲۱ ساله تیم ملی امید کشورمان افزود: با توجه به این که تیم ما در دوره بدنسازی بوده ، ۲ تا ۳ هفته طول می کشد تا بدن بازیکنان آزاد شود و تیم به وضعیت آرمانی برسد اما اگر بتوانیم در ۳ بازی نخست امتیازات خوبی جمع کنیم در ادامه لیگ کار آسان تری پیش رو داریم.

چشمی بیان کرد:بازی بعدی ما برابر ملوان برگزار می شود و توانایی شکست این تیم در انزلی را داریم و پیروزی در هفته های نخست از این نظر که استرس را از روی تیم بر می دارد ، اهمیت بسیاری دارد.

مدافع تیم ملی امید گفت‌: در لیگ برتر هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و تیم ضعیفی وجود ندارد اما ما هم باید بتدریج و با حفظ تمرکز امتیازات را جمع آوری کنیم تا با خیال آسوده تری به میانه لیگ برسیم.

وی درباره وضعیتش در صبا عنوان کرد: خوشبختانه صبا یکی از انتخاب های خوب دوران دورزشی ام بوده است و وقتی در دوران محمد مایلی کهن به صبا پیوستم خیلی زود به ترکیب اصلی رسیدم و البته صمد مرفاوی هم به من لطف داشته است.

بازیکن تیم صبای قم تصریح کرد: هدف اصلی ام رسیدن به تیم ملی بزرگسالان است و امیدوارم پس از بازی های آسیایی ، بتئوانم به تیم ملی دعوت شوم و اگر هم این اتفاق نیفتد، باید بیشتر و بیشتر تلاش کنم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccm4qi.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما