سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 3527
صبا با آمادگی کامل به مصاف سپاهان می‌رود

حمدی‌نژاد: سپاهان را در فولاد شهر می‌بریم

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم برای برتری مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انگیزه‌های زیادی دارد.
حمدی‌نژاد: سپاهان را در فولاد شهر می‌بریم
به گزارش قم نیوز، وحید حمدی‌نژاد اظهار داشت: با شناخت خوبی که از تیم فوتبال سپاهان از سوی کادر فنی به ما داده شده، هیچ توجیهی برای پیروز نشدن در این مسابقه نداریم، بنابراین برای کسب سه امتیاز مدعی هستیم.

وی افزود: بازی بسیار خوب مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم نشان داد که تیم ما به آمادگی بیشتری دست یافته است و بعد از شش هفته می‌خواهیم در دیدار با تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پیروزی و سه امتیاز دست پیدا کنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم در ادامه به دیدار جمعه گذشته مقابل تیم تراکتور سازی تبریز اشاره کرد و افزود: در دیداری که می‌توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آ‌وردیم با تمام توان به میدان رفتیم اما حریف به طور اتفاقی به دو گل رسید و در قم از شکست گریخت.

وی عنوان کرد:‌ با این حال اکنون که هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در راه است، این تساوی را فراموش می‌کنیم و در کنار دیگر بازیکنان تلاش می‌کنیم نتیجه‌ای بهتر در مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به دست آوریم.

حمدی‌نژاد بیان داشت: خوشبختانه هماهنگی لازم در تیم شکل واقعی به خود گرفته است، زیرا این مهم با گذشته زمان در حال تحقق است و مطمئنا با شناخت کاملی که نفرات تیم به دست می‌آورند، تیمی قوی و مدعی را تشکیل می‌دهیم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار هفته نوزدهم قطعا رقیب سرسختی برای ما خواهد بود اما با تمام احترامی که برایشان قائل هستیم، برای کسب سه امتیاز انگیزه زیادی داریم و اگر مشکلی پیش نیاید، می‌توانیم با دست پر از ورزشگاه فولاد شهر بازگردیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم در خصوص میزان آمادگی خود در تیم صبای قم تاکید کرد: در کنار تمام بازیکنان دیگر هماهنگی خوبی داریم و قطعا می‌توانیم بهترین بازی خود را مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ارائه کنیم.
وی با مهم دانستن موفقیت در این دیدار، یادآور شد: سپاهان اصفهان تیم خوبی است که از نظر فنی با آمدن یک مربی با دانش همچون کرانچار، شرایط بهتری پیدا کرده و انگیزه‌های زیادی نیز دارد، ضمن اینکه آنها در این مسابقه انگیزه‌های زیادی دارند.

حمدی‌نژاد اضافه کرد: بازی در خانه سپاهان همیشه شرایط خاص خودش را دارد و این مسئله در مورد همه تیم‌ها صادق است، بنابراین با وجود اینکه مهمان این مسابقه هستیم، تلاش می‌کنیم با ارائه بازی هوشمندانه اهداف‌ خود را در زمین اجرا کنیم.

تیم فوتبال صبای قم در دومین دیدار خود از دور برگشت یازدهمین دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه بیست و یکم دی ماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdci.rapct1awybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما