دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 39082
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

استقبال صنوف بنكدار و عمده فروشان مواد غذايي قم براي حضور در شهركهاي صنعتي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم؛ اهتمام و سياستهاي سازمان صنايع كوچك و شهر كهاي صنعتي ايران درسال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل را فرصتي مناسب براي حضور و بهره مندي صنوف از خدمات و زيرساخت هاي شهر كهاي صنعتي استان برشمرد.
استقبال صنوف بنكدار و عمده فروشان مواد غذايي قم براي حضور در شهركهاي صنعتي
به گزارش قم نیوز، مهندس طيبي نژاد در جمع اعضاء اتحاديه بنكداران و عمده فروشان مواد غذايي قم طي سخناني با اعلام اين مطلب اظهارداشت: امروز خوشبختانه با تمهيدات دولت و سرمايه گذاري صورت گرفته زمينه حضور و توسعه كسب و كار براي صنوف مختلف در شهركهاي صنعتي قم فراهم شده است.

وي بهره مندي صنعت مبلمان و درودگري قم از شهركي صنعتي و صنفي را تجربه ايي موفق و پايدار از همكاري و همدلي دولت و بخش خصوصي برشمرد و خاطرنشان ساخت: صنوف مختلف قم و بخصوص صنف بنكداران و عمده فروشان مواد غذايي  به چنان ظرفيت و توان ميداني رسيده اند كه ديگر فضاهاي شهري و سنتي پاسخگوي نياز آنها نيست.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم محدوديت هاي شهري، نياز به فضاهاي مناسب و لزوم توسعه كسب وكار صنوف را مدنظر قرار داد و بيان داشت: حضور صنوف در شهركهاي صنعتي با توجه به نزديكي به توليد كنندگان و مناسب بودن زيرساخت ها فرصت هاي جديد و فراتر از شهر هاي استان را براي ايشان فراهم كرده و ما بعنوان حاميان و بستر سازان سرمايه گذاران از حضور و فعاليت صنوف در شهر كهاي صنعتي استقبال مي كنيم.

وي توجه و همكاري مناسب اتحاديه و فعالان بنكدار قم براي حضور در شهركهاي صنعتي  استان را قابل تقدير دانست و ابراز اميدواري كرد حضور اين صنف در شهركهاي صنعتي استان بعنوان نمونه موفق ديگري از اعتماد وهمكاري بخش خصوصي  و دولت در بخش صنعت استان به ثبت برسد.

محمدي چهر معاون بازرگاني سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نيز در اين نشست گفت: خروج صنوفي كه به صورت عمده در هسته مركزي سطح شهر فعاليت مي كنند در آينده امري اجتناب ناپذير است و بر دورانديشان است تا با نگاه به آينده از امروز بدنبال راه حل صحيح و مناسب بود و انتخاب شهركهاي صنعتي امري دورانديشانه است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb5gbf.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما