دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 40774
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

مسؤولان پاسخگو باشند/ ضرورت ارتباط سازنده مدیران با رسانه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران و مسؤولان باید همواره پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: مدیران نسبت به مسؤولیتی که در جامعه قبول کرده‌اند و عملکردی که دارند باید پاسخگو باشند.
مسؤولان پاسخگو باشند/ ضرورت ارتباط سازنده مدیران با رسانه‌ها
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور مسؤولان استان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه خبرنگاران رسالت مهمی در جامعه بر دوش دارند، اظهار کرد: آگاهی بخشی به مردم و هشدار دادن به مسؤولان جزو مهم‌ترین وظایف و عملکردهای خبرنگاران در جامعه است.

وی خبرنگاران را حلقه واسط بین مردم و مسؤولان دانست و تصریح کرد: اطمینان بخشی به مردم و مسؤولان همچنین انتقال مشکلات و مسائل به خادمان ملت و در پی آن جلب اعتماد مردم از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران و مسؤولان باید همواره پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: مدیران نسبت به مسوولیتی که در جامعه قبول کرده‌اند و عملکردی که دارند باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه سعی در ارتباط سازنده و پویا با رسانه‌ها داریم، گفت: ما پاسخگوی مردم و رسانه‌ها هستیم و سعی داریم با کمک رسانه‌ها در راستای ارتقاء آگاهی‌های اجتماعی در جامعه قدم برداریم.

صادقی همچنین در پایان سخنان خود درگذشت مهدی خوانساری خبرنگار خبرگزاری فارس را تسلیت گفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbazba.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما