يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 32953
با موافقت کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال

تغییر زمان برگزاری مسابقه یاسین‌پیشرو قم و منصوری قرچک به دلیل پخش زنده

قم نيوز : قم نگار: دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و منصوری قرچک در هفته پایانی از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقایسه با سایر بازی‌ها یک‌ساعت زودتر برگزار می‌شود.
تغییر زمان برگزاری مسابقه یاسین‌پیشرو قم و منصوری قرچک به دلیل پخش زنده
به گزارش قم نگار، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم قصد دارد در هفته سیزدهم و پایانی از نیم‌فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ششمین بازی خانگی این فصل خود را برابر یکی از تیم‌های مطرح و با سابقه لیگ یعنی شهید منصوری قرچک انجام بدهد.

شاگردان سیدمهدی غیاثی که در بازی‌های خانگی قبل مقابل تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و مقاومت البرز شکست خورده، با آذرخش بندرعباس به تساوی رسیده‌اند و البته تیم‌های دبیری تبریز و فردوسی مشهد را شکست داده‌اند اکنون آماده انجام ششمین بازی خانگی خود برابر تیم منصوری قرچک هستند.

با توجه به میزان بالای علاقمندی مردم قم به رشته فوتسال و طرفداری قابل توجه از نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، علاوه بر اینکه تمهیداتی برای حضور پرشور تماشاگران قمی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم صورت می‌گیرد، بازی‌های نماینده قم به صورت زنده از شبکه استانی برای دوست‌داران این رشته ورزشی پخش می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و شهید منصوری قرچک طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران قرار بود همزمان با سایر بازی‌های هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ روز دوشنبه سیزدهم مهر ماه برگزار شود.

به دلیل اینکه قرار است بازی تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و شهید منصوری قرچک از سیمای نور شبکه استانی قم به صورت زنده روی آنتن برود، با هماهنگی‌های به عمل آمده بین باشگاه یاسین‌پیشرو قم و کمیته فوتسال، یک ساعت زودتر سوت آغاز این دیدار به صدا در خواهد آمد.

این در حالی است که فوتسالیست‌های تیم یاسین‌پیشرو قم در تلاش برای جبران نتایج ضعیف خود در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته در خانه خود برابر تیم پائین‌جدولی منصوری قرچک می‌روند و امیدوارند که با حمایت تماشاگران خود از این بازی با دست پر خارج شوند.

بازی‌های نیم‌فصل نخست از هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه سیزدهم مهر ماه وارد هفته دوازدهم خود می‌شود و بدین‌ترتیب آخرین هفته بازی‌های دور رفت لیگ هفدهم به انجام خواهد رسید تا لیگ برتر فوتسال به استراحت دو هفته‌ای برود.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم در این فصل تا پایان هفته دوازدهم در پنج مسابقه پیروز میدان بوده‌اند، در ۶ بازی به حریفان باخته و در یک مسابقه نیز به تساوی رسیده‌اند که نخستین تساوی آنها در هفته نهم و در بازی‌ خانگی برابر تیم نه‌چندان مطرح آذرخش هرمزگان شکل گرفت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران دیدارهای هفته دوازدهم از نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور روز دوشنبه سیزدهم مهر ماه برگزار می‌شود و از ساعت ۱۶ این‌روز تیم یاسین‌پیشرو قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدراین قم برابر تیم منصوری قرچک صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbf9bf.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما