پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 35589
سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم:

یاسین‌پیشرو قم در تعیین تیم‌های قهرمان و کاندیدای سقوط تأثیرگذار است

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم گفت: بازی‌های آتی ما هم در تعیین تیم قهرمان و هم در مشخص کردن تیم‌های سقوط کننده تأثیرگذار است.
یاسین‌پیشرو قم در تعیین تیم‌های قهرمان و کاندیدای سقوط تأثیرگذار است
به گزارش قم نگار، سیدمهدی غیاثی در نشست خبری بعد از پایان دیدار تیمش با شهروند ساری از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با پیروزی یک بر صفر یاسین‌پیشرو قم در خانه همراه بود، تصریح کرد: بازی خوبی را دیدیم، از نظر فنی هم بازی خوبی محسوب می‌شد و در مجموع قابل قبول بود.

* شهروند ساری دل به دفاع و ضد حمله بسته بود
وی خاطرنشان کرد: منتها شرایط بازی و حساسیت آن مخصوصاً برای تیم شهروند ساری به گونه‌ای بود که یک مقدار مسابقه را احساسی کرده بود، همانطور که دیدید موقعیت‌های گل زیادی را تیم ما در این دیدار خانگی از دست داد که دلیل آن جلو نیامدن تیم شهروند ساری بود، آنها بیشتر در زمین خودشان کار می‌کردند و دل به دفاع بسته بودند و در زمین خودشان جمع شده بودند.

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم افزود: البته تیم شهروند ساری از این شیوه بازی یکی دو مورد به ما ضد حمله زد و خطا هم گرفت که خطرناک بود، حتی یک بار هم تیر دروازه تیم ما را به لرزه درآورد، اما استراتژی ما در این بازی این بود که به پیروزی برسیم که الحمدلله بردیم.

وی یاد آور شد: ما دو هفته‌ای بود که تمام بچه‌های تیم را یکجا کنار هم نداشتیم، حدود ۱۰ روز محمدحسین کوهستانی و علیرضا وفایی با تمرین نکرده بودند چون در اردوی تیم ملی بودند، ضمن اینکه دو بازیکن سه اخطاره یعنی ناصر اطمینان و هاشم فرج‌زاده نیز داشتیم که حضورشان می‌توانست به ما به ویژه در مدیریت بازی در لحظاتی که جلو بودیم کمک زیادی بکند.

* شکست نیم‌فصل نخست را برابر شهروند ساری جبران کردیم
غیاثی در ادامه بیان کرد: در مجموع آن چیزی که به بچه‌ها گفته بودیم انجام شد و باخت سه بر دو که در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به تیم شهروند ساری داده بودیم را در این دیدار خانگی و حساس جبران کردیم.

وی در پاسخ به اینکه به نظر شما چه تیمی قهرمان هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌شود، تصریح کرد: به احتمال زیاد قهرمانی این فصل لیگ برتر بین یکی از دو تیم تأسیسات دریایی تهران یا مس سونگون ورزقان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم ابراز کرد: منتها باید منتظر سه هفته باقی مانده بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشیم به ویژه بازی‌هایی که ما در ادامه لیگ با تیم‌های بالا و پائین جدول انجام می‌دهیم هر سه مسابقه هم در تعیین تیم قهرمان و هم در مشخص کردن تیم‌های سقوط کننده تاثیرگذار است.

* بازی یاسین‌پیشرو قم با یکی از مدعیان قهرمانی در قم
وی یاد آور شد: ما با تیم مس سونگون ورزقان که یکی از تیم‌های بالای جدول رده‌بندی و از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود در قم بازی داریم، ضمن اینکه با فردوسی و منصوری نیز در مشهد و قرچک بازی می‌کنیم، اگر منصوری در هفته بیست و سوم حریف خود را برده باشد برای خود حاشیه امنیت ایجاد کرده اما تیم فردوسی مشهد که هفته آینده با آن بازی داریم همچنان در تهدید خطر سقوط است،‌ در هر حال بازی‌های هفته‌های آتی سخت است ولی ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا از آبروی فوتسال قم دفاع کنیم.

وی در پایان و در پاسخ به اینکه از نظر شما کیفیت قضاوت داوران این دیدار چگونه بود، اظهار کرد: به نظرم داوری مورد خاصی نداشت، در واقع بازی‌ آنقدر درگیری نداشت که داور بخواهد تصمیم خاصی بگیرد به همین خاطر قضاوت داوران درست بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjhiet.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما