دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 2828
به دلیل اختلاف نظر با مسئولان باشگاه؛

غیاثی از هدایت تیم فوتسال صبای قم کناره‌گیری کرد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم موفق صبای قم در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ادامه همکاری با این تیم کناره‌گیری کرد.
غیاثی از هدایت تیم فوتسال صبای قم کناره‌گیری کرد
به گزارش قم نیوز، نتایج دو هفته اخیر در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، انتقاد از عملکرد باشگاه صبا در خصوص تیم فوتسال و همچنین عدم تحقق وعده‌های مالی موجب شد تا سید مهدی غیاثی رسما از هدایت تیم فوتسال صبای قم کناره گیری کند.

برای همین منظور سرمربی سفید و مشکی پوشان لیگ برتر یعنی تیم فوتسال صبای قم بعد از اینکه روز سه شنبه هفته گذشته بیست و دوم آذر ماه رسما استعفای خود را به دبیر هیئت مدیره باشگاه صبا یعنی عباس جهان بینی داد، بعد از چند روز در تمرینات این تیم نیز حضور نیافت.

بدین ترتیب این مربی که با تیم فوتسال صبای قم در نیم فصل نخست رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نتایج بسیار خوبی کسب کرد و صبا را به عنوان پدیده لیگ این فصل فوتسال کشور معرفی کرد، دیگر در کنار صبایی‌ها نخواهد بود.

غیاثی که خود از چهره‌های سابق فوتسال و فوتبال استان قم محسوب می‌‌شود و دوران موفقی را در زمان جوانی خود در این دو رشته ورزشی پشت سر گذاشته است حتی در جلسه انضباطی باشگاه صبا نیز حضور یافت اما مسئولان باشگاه صبا نتوانستند نظر وی مبنی بر کناره گیری از تیم صبا را تغییر دهند.

در حالی که جلسه انضباطی باشگاه صبا با حضور عباس جهان بینی دبیر هیئت مدیره و محسن رمضان بیگی سرپرست باشگاه صبای در دفتر این باشگاه برگزار شد، مسئولان صبا در جلسه‌ای دو ساعته در خصوص وضعیت اخیر تیم فوتسال صبای قم به گفت و گو و مذاکره پرداختند اما این مذاکرات در نهایت بی نتیجه ماند و طرفین بدون توافق از باشگاه صبا خارج شدند.

بر این اساس و در حالی که تیم فوتسال صبای قم روز پنجشنبه این هفته یعنی اول دی ماه باید در چارچوب دیداری از هفته سوم از دور برگشت مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید با تیم فوتسال میثاق تهران بازی کند، صبا بدون حضور سید مهدی غیاثی به میدان خواهد رفت.

البته تیم فوتسال صبای قم این روزها وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند زیرا تمرینات این تیم در یکی دو روز اخیر برگزار نشده است و بازیکنان نیز با توجه به استعفای رسمی سید مهدی غیاثی در بلاتکلیفی به سر می‌‌برند و حتی با توجه به قرار داشتن در مهلت نقل و انتقالات از سوی باشگاه‌های دیگر حاضر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیشنهادهای وسوسه انگیزی نیز مواجه می‌‌شوند که این مهم آینده تیم فوتسال صبای قم را در لیگ برتر این فصل و به خصوص در نیم فصل دوم در هاله ای از ابهام قرار داده است.

تیم فوتسال صبای قم در حال حاضر با کسب ۲۷ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.5b5urhbwwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما