شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 33033
با قرعه‌کشی در سازمان لیگ برتر

حریفان صبای قم در لیگ برتر فوتبال امید کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال امید صبای قم حریفان خود را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید قهرمانی باشگاه‌های کشور شناخت.
حریفان صبای قم در لیگ برتر فوتبال امید کشور مشخص شدند
به گزارش  قم نگار، صبا تیمی است که با کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرده و از هفته آینده در لیگ جدید کار خود را آغاز می‌کند.

در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور، قرعه‌کشی بازی‌ها با حضور نمایندگان تیم‌ها در سازمان لیگ فوتبال ایران انجام شد و صبا طبق برنامه از بیست و پنجم مهر ماه در نخستین هفته به میدان می‌رود.

امسال در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تعداد ۱۲ تیم حضور دارند و بازی‌های خود را همانند لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کشور جام خلیج‌فارس به شکل رفت و برگشت برگزار می‌کنند تا قهرمان این فصل از بازی‌ها مشخص شود.

با قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ فوتبال، تیم‌های امید صبای قم، ایران‌جوان بوشهر، صنعت‌نفت آبادان، مس کرمان، ملوان بندر انزلی، فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، کارون اهواز، نفت اهواز، مس رفسنجان، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

صبای قم در حالی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور آماده می‌شود و حریفان خود را نیز شناخته است که در سال گذشته یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال امید ایران بود و توانست با کسب مقام نایب قهرمانی به لیگ برتر راه یابد.

امیدهای صبا بعد از پشت‌سر گذاشتند مراحل مقدماتی و حذفی، با موافقت فدراسیون فوتبال میزبانی مرحله نهایی این مسابقات را انجام دادند و با بهره‌گیری مناسب از فرصت میزبانی و آمادگی بالایی که داشتند به مقام نایب قهرمانی دست یافته و روانه لیگ برتر فوتبال امید کشور شدند.

بعد از سه روز رقابت تیم‌های شرکت کننده در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با انجام ۶ مسابقه تکلیف رده‌بندی نهایی این مسابقات مشخص شد در حالی که به ترتیب نمایندگان بوشهر، قم، آذربایجان شرقی و مازندران در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

چهار تیم ایران‌جوان بوشهر، صبای قم، نساجی مازندران و گسترش‌فولاد تبریز با عبور از مراحل مقدماتی و حذفی، در این مرحله حضور داشتند و بازی‌های خود را در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در قم به انجام رساندند.

با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشورمان شهر مقدس قم و باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به عنوان میزبان باز‌ی‌های مرحله نهایی انتخاب شده بود و این رقابت‌ها در ورزشگاه‌های شهید حیدریان و تختی قم با کیفیتی مطلوب و رضایت نمایندگان فدراسیون برگزار شد.

با پایان بازی‌ها، در جدول رده‌بندی مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور، تیم ایرانجوان بوشهر با کسب پنج امتیاز و گل زده بیشتر نسبت به صبای قم در جایگاه نخست ایستاد و تیم امید صبا با کسب پنج پیروزی عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که در جریان این بازی‌ها، تیم امید صبای قم در نخستین مسابقه خود با یک گل از سد تیم فوتبال امید گسترش‌فولاد تبریز عبور کرد، با نساجی مازندران به تساوی دو بر دو دست یافت و برابر تیم ایرانجوان بوشهر یک بر یک مساوی کرد تا لیگ برتری شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbfgbf.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما