چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 13913
لیگ برتر فوتبال امید کشور

صبا در آخرین بازی خانگی پذیرای فجر سپاسی / امیدها حق لغزش ندارند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم آخرین شانس‌های خود برای بقا در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را در آخرین بازی خانگی مقابل تیم فجر سپاسی شیراز آزمایش می‌کند.
صبا در آخرین بازی خانگی پذیرای فجر سپاسی / امیدها حق لغزش ندارند
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال امید صبای قم در دومین سال حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور به بحران رسیده و اگر در دو هفته پایانی نتواند شش امتیاز از حریفان خود بگیرد، مستقیما راهی لیگ دسته اول می‌شود.

وضعیت تیم امید صبای قم در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر امید بسیار نگران کننده است و این روزها مدیریت تیم‌های پایه باشگاه صبا تمام برنامه‌های خود را معطوف به حفظ تیم امید در لیگ برتر امید کشور کرده است اما صبا باید در دو بازی پیش رو تکلیف خود را مشخص کند.

این در حالی است که شرایط تیم فوتبال امید صبای قم علاوه بر جایگاه نامناسب در جدول رده بندی لیگ برتر امید، از نظر مالی نیز خوب نیست و این موضوع مانع از این شده که صبایی‌ها بتوانند با خیال آسوده برای موفقیت در دو بازی آینده برنامه‌ریزی کنند.

امیدهای صبا تا این هفته با سختی‌ها و دشواری‌های فراوانی مواجه بوده‌اند و با اینکه تلاش کرده‌اند که بتوانند در شرایطی که فصل چندان خوبی را سپری نکرده‌اند در نهایت در مسابقات این فصل لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور بمانند، دلخوش به پیروزی در دو بازی آینده هستند تا با لغزش احتمالی سایر رقبا در لیگ برتر بمانند.

بعد از اینکه امیدهای صبا فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع نکردند، هر هفته که از بازی‌ها گذشت نتایج ضعیف این تیم ادامه یافت و این نشان می‌دهد که تیم امید صبا در این شرایط به حال خود رها شده و کسی از آن خبری نگرفته است تا به هیچ عنوان صبا شرایط خوبی برای بقا در لیگ برتر نداشته باشد.

در حالی که صبا در مشکلات مالی به سر می‌برد، حریفان این تیم مانند سپاهان، ملوان، فولاد، ذوب آهن و بسیاری از دیگر تیم‌ها هم وضعیت مالی بهتری دارند و هم اینکه برای هر پیروزی بازیکنان خود را مورد تشویق قرار می‌دهند و در حال حاضر بین مدعیان قهرمانی هستند و صبا برای بقا نیز وضعیت نگران کننده‌ای دارد.

صبای قم در بسیاری از دیدارهای این فصل لیگ برتر به راحتی به حریفان خود باخته و یا مساوی کرده است اما در دو هفته پایانی در مقابل تیم‌های فوتبال امید فجر سپاسی شیراز و نفت اهواز هرگز اجازه لغزش ندارد و باید برای ماندن در لیگ برتر شش امتیاز را تصاحب کند.

دیدار برگشت صبای قم و فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی قم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/۱۲۰/
https://qomnews.ir/vdcgwy9q.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما