دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 16230
سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم:

برای شکست برابر نوژن نوشهر تأسف نمی‌خوریم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم امید صبای قم گفت: به خاطر شکست برابر شهرداری نوژن نوشهر در لیگ دسته اول امید کشور، تأسف نمی‌خوریم.
برای شکست برابر نوژن نوشهر تأسف نمی‌خوریم
به گزارش قم نیوز، صمداللهیاری، پس از بازی تیم‌های امید صبای قم و نوژن شهرداری نوشهر در هفته پنجم لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: به خاطر شکست در این مسابقه تاسف نمی خوریم زیرا در چنین زمینی نمی توان فوتبال بازی کرد و تنها تیم میزبان است که به این زمین عادت دارد و می تواند از امتیاز گل آلود بودن زمین استفاده کند.
 
سرمربی تیم امید صبای قم تصریح کرد: بازیکنان تیم امید صبا تمام تلاش خود را به کار بستند و موقعیت‌های خوبی هم برای گلزنی ایجاد کردند اما نمی توان با زمین گل آلود مسابقه مبارزه کرد.
 
اللهیاری افزود: نتایج دیگر بازی‌ها هم به سود ما رقم خورد و با این نتایج ما همچنان صدرنشین هستیم و مطمئنا این شکست را در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.
 
سرپرست تیم امید صبای قم در خصوص سه امتیاز بازی اول این تیم برابر ابومسلم خراسان گفت: فدراسیون فوتبال، مسابقه امید صبا و ابومسلم را دو بار عقب‌انداخت و در نهایت در روزی که قرار بود بازی برگزار شود‌و ناظر فدراسیون نیز در ورزشگاه حاضر بود، ابومسلم در زمین حاضر نشد با این حال هنوز به طور رسمی سه امتیاز آن مسابقه را به تیم ما نداده‌اند.
 
وی تصریح کرد: از مسئولان باشگاه صبای قم می خواهم موضوع سه امتیاز مسابقه با ابومسلم را بطور جدی پیگیری کنند.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcbg5b8.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما