شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 16193
در دیداری حساس انجام می‌شود:

مصاف صبای قم با شهرداري نوژن نوشهر در هفته پایانی لیگ امیدهای کشور

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در هفته پایانی از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور به مصاف تیم شهرداري نوژن نوشهر خواهد رفت.
مصاف صبای قم با شهرداري نوژن نوشهر در هفته پایانی لیگ امیدهای کشور
به قم نیوز، صبای قم در سه ديدار قبلي خود در  اين رقابت ها پيروز شده و هم اکنون با کسب 9 امتياز از سه  پيروزي متوالي جايگاه خوبي  در صدر جدول رده بندي گروه سوم بازي هاي اين فصل ليگ دسته اول فوتبال اميد باشگاه هاي کشور دارد.
 
البته تیم فوتبال امید صباي قم يک بازي عقب افتاده از هفته اول اين سري از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور، با تیم فوتبال امید ابومسلم خراسان دارد که وضعيت  اين بازي از سوي کمته انضباطي هنوز مشخص نشده است.
 
امروز دیدارهای هفته پایانی از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور انجام می شود و طی آن تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس در خارج از خانه میهمان تیم فوتبال شهرداري نوژن نوشهر خواهد بود.
 
این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون فوتبال، امسال تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور بازی‌های خود را در چهار گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله دوم رقابت‌ها را کسب کند.
 
بر این اساس تیم فوتبال امید صبای قم در گروه سوم از مرحله مقدماتی بازی‌های این دوره قرار گرفته است و با توجه به این‌که این گروه شش تیمی است، تاکنون در چهار مسابقه به میدان رفته و با توجه به پیروزی در هر چهار مسابقه قهرمانی خود در دور رفت این رقابت‌ها را قطعی کرده است.
 
فوتبالیست‌های آینده‌دار حاضر در تیم امید صبای قم که هدایت آن‌ها را حسین گنجیان از مربیان جوان و با دانش فوتبال قم بر عهده دارد در هفته اول رقابت‌ها باید به مصاف تیم فوتبال امید ابومسلم مشهد می‌رفتند اما به دلیل این‌که حریف سرشناس آن‌ها در این دیدار حاضر نشد، سه بر صفر برنده شدند.
 
تیم پرامید صبای قم در هفته دوم در خانه خود میزبانی تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر را بر عهده داشت و توانست در حضور تماشاگران فوتبال دوست قمی حاضر در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم، چهار بار دروازه این تیم را گشوده و در نهایت پیروزی چهار بر دو را از آن خود کند.
 
شاگردان حسین گنجیان در هفته سوم از دور رفت رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور میهمان تیم فوتبال امید شهید آسیابی کلاله بودند و در حالی که در ورزشگاه آزادی گرگان با حریف بازی می‌کردند به برتری 2 بر یک و سه امتیاز مسابقه دست یافتند.
 
کسب سه پیروزی متوالی در سه هفته سپری شده از مسابقات این فصل موجب شد تا فوتبالیست‌های تیم امید صبای قم در هفته چهارم با قدرت و انگیزه بالاتر در ورزشگاه تختی قم پذیرای تیم فوتبال امید وتاک ساری باشند و در نهایت این تیم را نیز با دو گل شکست بدهند.
 
با کسب این نتایج در هفته‌های سپری شده از دور رفت لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، صبای قم در چهار مسابقه یازده گل به حریفان خود زده است و تنها سه بار دروازه خود را به روی حریفان باز شده دیده تا با تفاضل گل به اضافه هشت و کسب دوازده امتیاز در فاصله یک هفته به پایان دیدارهای دور رفت مرحله گروهی قهرمانی خود را مسجل کرده باشد.
 
در این گروه هم‌اکنون ابومسلم مشهد شش امتیازی و دوم است و حتی اگر در بازی آخر خود پیروز شود و صبا به شهرداری نوژن نوشهر ببازد، باز هم این صبای قم است که قهرمان نیم فصل بازی‌های دور رفت لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در گروه سوم مقدماتی می شود.
 
  انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjtvev.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما