سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 28750
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم:

19 هزار راننده تاکسی در قم فعالیت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز:مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به حضور 19 هزار راننده تاکسی در قم گفت: بیش از شش هزار تاکسی، پنج هزار وانت بار و سه هزار سرویس مدرسه در استان قم فعالیت می‌کنند.
19 هزار راننده تاکسی در قم فعالیت می‌کنند
به گزارش قم نیوز ، مرتضی عزتی عصر امروز در مراسم تجلیل از تاکسیرانان که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد با اشاره به حضور 19 هزار راننده تاکسی در قم اظهار کرد: بیش از شش هزار تاکسی، پنج هزار وانت بار و سه هزار سرویس مدرسه در استان قم فعال هستند.
 
وی افزود: سه هزار نفر از تاکسیرانان داری تحصیلات دانشگاهی و بیش از 500 نفر از تاکسیرانان قم جزء خانواده ایثارگران هستند از همین رو باید قشر تاکسیران مورد احترام مردم و شهروندان باشد.
 
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در ماه بیش از یک میلیون و 700 هزار سفر درون شهری در قم صورت می‌گیرد گفت: 80 میلیون سفر درون شهری در سال در قم رخ می‌دهد.
 
عزتی تصریح کرد: قشر تاکسیران از اقشار مورد اطمینان و مورد اعتماد مردم هستند اما باید این اطمینان و اعتماد توسط رانندگان تاکسی تقویت شود.
 
وی با اشاره به اینکه خدمات رفاهی برای تاکسیرانان قمی گفت: تورهای یک روزه سیاحتی با همکاری مدیران برای رانندگان تاکسی داشته‌ایم و در تلاش هستیم تا تورهای کیش و مشهد نیز برای این قشر برپا کنیم.
 
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با همکاری موسسات اقتصادی وام‌هایی تا دو میلیون تومان به رانندگان تاکسی اعطا می‌شود.
 
عزتی با اشاره به سهمیه لاستیک قم گفت: سهمیه لاستیک قم 700 لاستیک بود که توانسته‌ایم سهمیه برخی از استان‌ها را نیز خریداری کنیم و این تعداد را افزایش دهیم.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر 16 تاکسی جدید به متقاضیان داده شده است که در تلاش هستیم تا پایان سال تعداد آنها را به 200 تاکسی ارتقاء دهیم.
 
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تاکید کرد: برای هوشمند‌سازی هر تاکسی‌ هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیون تومان نیاز است که امیدواریم هر چه زودتر این دستگاه‌های هوشمند بر تاکسی‌های قم نصب شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbgzb5.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما