چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 9246
معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی:

جمعیت میلیاردی مسلمانان جهان را مخاطبان خود بدانیم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و ارتباطات آستان قدس رضوی با تاکید بر لزوم استفاده از فناوری‌های روز در تبلیغ دین گفت: باید مخاطبان خود را جمعیت میلیاردی مسلمانان جهان بدانیم و آموزه‌های شیعی را به گوش آنان برسانیم.
جمعیت میلیاردی مسلمانان جهان را مخاطبان خود بدانیم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی در نشستی با مسئولان آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در قم با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده در بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) اظهار داشت: انجام اقدامات مختلف در این آستان، نویدبخش آینده‌ای درخشان در عرصه فعالیت‌های تبلیغی و ترویج آموزه‌های اسلامی است.

وی به ویژگی‌های آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره کرد و گفت: وجود حوزه‌ علمیه قم در جوار این مضجع نورانی ظرفیتی گسترده برای تبلیغ و ترویج تعالیم اسلامی در این بارگاه ملکوتی ایجاد کرده که این ویژگی در اماکن مقدسه دیگر وجود ندارد.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی افزود: این ویژگی باید در عرصه‌های مختلفی چون سخنرانی‌ها، مدیحه‌سرایی‌ها، برگزاری حلقه‌های معرفت، کرسی‌های نظریه‌پردازی، پاسخگویی به شبهات و تمام برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی تبلور داشته باشد.

وی نزدیکی قم به پایتخت کشور و در دسترس بودن امکانات رسانه‌ای را از دیگر ویژگی‌های آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برشمرد و گفت: این نزدیکی ظرفیتی دیگری برای ارائه مستقیم برنامه‌های فرهنگی مختلف حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) است.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان مقدس رضوی توجه به استفاده از امکانات جدید و فناوری‌های روز را ضروری دانست و گفت: این که بخواهیم تنها به مخاطبانی که در حرم مطهر حضور می‌یابند بسنده کنیم، نمی توانیم آن گونه که باید و شاید تأثیرگذار باشیم بلکه باید مخاطبان خود را جمعیت میلیاردی مسلمانان جهان بدانیم و این آموزه‌ها را به گوش آنها نیز برسانیم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc.0qoa2bqiela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما