پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 5637
حسین جمال خبرداد:

شرکت قمی‌ها در مسابقات قهرمانی شنای کشور

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از اعزام شناگران قمی به مسابقات رده سنی پیشکسوتان قهرمانی کشور خبر داد.
شرکت قمی‌ها در مسابقات قهرمانی شنای کشور
به گزارش قم نیوز، مسعود حسین جمال تصریح کرد: رقابت های شنا قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان آخرین رویدادی است که نمایندگان قم با آمادگی بسیار خوب و قابل قبول در این پیکارها با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مسابقات شنای رده سنی پیشکسوتان قهرمانی کشور از امروز پنج شنبه آغاز می شود و شناگران مدعی شرکت کننده در این رقابت ها از استان های مختلف به مدت دو روز با یکدیگر مسابقه می دهند.

مجموعه آزادی میزبان شنا قهرمانی کشور
رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: بر این اساس مسابقات شنای قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شیوه و کیفیت برگزاری این دوره از رقابت های شنا کشور، عنوان کرد: مسابقات شنای رده سنی پیشکسوتان قهرمانی کشور در ۱۲ رده سنی و در پنج ماده و طبق مقررات فدراسیون جهانی شنا (فینا) به انجام خواهد رسید.

حسین جمال اضافه کرد: شناگران خوب و توانمند پیشکسوت استان قم نیز در این دوره از رقابت ها به جدال با حریفان خود خواهند پرداخت و امیدواریم در پایان بتوانیم شاهد موفقیت این عزیزان و قرار گرفتن آن ها بر روی سکوهای اول تا سوم رده های سنی مختلف باشیم.

رقابت شناگران ۱۶ تیم برای قهرمانی در ۱۲ رده سنی
وی بیان داشت: علاوه بر تیم اعزامی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم، برای شرکت در این مسابقات ۱۵ تیم دیگر از استان های خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، لرستان، اصفهان، گلستان، گیلان، مازندران، تهران، قزوین، توابع تهران، مرکزی، کیش، کرمانشاه، البرز و کردستان نیز اعلام آمادگی کرده اند.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه این رقابت ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود، اضافه کرد: امسال سعی کردیم در تمامی مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برنامه ریزی شد شرکت کنیم و این آخرین رویدادی است که در سال ۱۳۹۰ برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری مراسم تجلیل از چهره های شاخص شنا قم در سال جاری خبر داد و بیان کرد: به پاس تمام تلاش ها و زحماتی که عوامل متعددی برای توسعه شنا، شیرجه و واترپلو قم انجام دادند و همچنین افتخاراتی که قهرمانان این هیئت به ارمغان آورده اند، این مراسم برگزار خواهد شد.

حسین جمال یاد آور شد: مراسم تجلیل از چهره‌های شاخص شنا قم در سال ۱۳۹۰ عصر روز جمعه ۲۶ اسفند ماه با حضور مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.1qpa2bqemla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما