چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 5763
ارجمندی عنوان کرد:

افزایش 50 درصدی بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از رشد بیش از 50 درصدی تعداد بازدید‌های نظارتی این سازمان نسبت به مدت مشابه سال پیش خبر داد.
افزایش 50 درصدی بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی استان قم
به گزارش قم نیوز،  علیرضا ارجمندی اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون واحدهای اقامتی، رستوران‌های بین راهی، واحدهای اقامتی موقت و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی بیش از هزار و ۴۳۴ بار از سوی گروه‌های گشت و بازرسی مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این تعداد بازرسی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد رشد نشان می‌دهد گفت: در پی این بازرسی‌ها ۸۷ واحد تشویق شدند، به ۲۲۴ واحد تذکر و به ۹۷ واحد اخطار داده شد و پنج واحد تعلیق یا تعطیل شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به اینکه قبل از نوروز تمام واحدهای اقامتی، پذیرایی و مسافرتی موظف به نصب تابلوی معرف تلفن‌های کمیته نظارت در معرض دید مسافران و گردشگران شدند گفت: بر این اساس تا کنون تنها شش شکایت به این کمیته ارسال شده است که بلافاصله مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.eqpa2bqm1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

احمدیان
به نظر من بهتر است بیشتر بر این واحدها نظارت صورت گیرد تا هم از لحاظ پذیرش مسافر و زائر با رضایت بیشتری همراه باشد وهم اینکه اسامی مسافران در این واحدها ثبت شود تا هم از لحاظ امنیتی و هم از لحاظ داشتن آمار تعداد مسافران اطلاعات بهتر ی داشته باشیم