سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 5754

بازدید 550 هزار نفر از نمایشگاه‌های طرح آرامش بهاری در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: تاکنون بیش از 550 هزار نفر از غرفه‌های مختلف نمایشگاه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری در قم بازدید کرده‌اند.
بازدید 550 هزار نفر از نمایشگاه‌های طرح آرامش بهاری در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام شوزب شیری با بیان اینکه نمایشگاه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری در بیش از ۱۲ امامزاده در سطح استان قم برپا شده‌اند اظهار کرد: بقاع متبرکه امامزادگان، موسی مبرقع(ع)، شاه جمال‌الدین(ع)، جعفر زواریون(ع)، علی بن جعفر(ع)، ابراهیم(ع) منطقه نیروگاه، عبدالله(ع) قلعه چم، سیده معصومه(س) کهک، جعفر غریب(ع)، شاه سیدعلی(ع)، عبدالله(ع) قلعه کامکار، جمال غریب(ع) در قبرستان بقیع و کوه خضر نبی(ع)، ۱۲ مکان برگزاری نمایشگاه‌های آرامش بهاری هستند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در زمان برپایی نمایشگاه‌ها عنوان کرد: تاکنون بیش از ۲۵ هزار پیامک دریافت و بیش از ۲۵ هزار هدیه نیز اهدا شده است ضمن اینکه تاکنون بیش از ۴۰ هزار کودک در طرح «قرآن بخوانید جایزه بگیرید» شرکت کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار نفر از نمایشگاه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری در قم بازدید کرده‌اند افزود: در این مدت بیش از ۷۰ هزار نفر نیز به غرفه عفاف و حجاب مراجعه کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۲۵ هزار نفر نیز به غرفه‌های پاسخ‌گویی به سوالات شرعی مراجعه و از راهنمایی‌های ۳۰ روحانی مستقر در این غرفه‌ها استفاده کرده‌اند.

شیری گفت: مباحث گوناگونی در این غرفه‌ها مطرح می‌شود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نحوه روابط با جنس مخالف، ازدواج، محرم و نامحرم، خمس و نماز مسافر اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در پایان با بیان اینکه نمایشگاه‌های بهاری با بیش از ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی، تا پایان تعطیلات از ساعت ۹ الی ۲۱ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران است اظهار کرد: یکی از نکات جالب توجه در نمایشگاه آرامش بهاری، استقبال مسافران و زائرانی از ملت‌های گوناگون بود که موجب جهش فرهنگی اینگونه فعالیت‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.pqpa2bqm0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما