پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 34664
به منظور رشد و توسعه سرانه فضاهای ورزشی

زمین چمن مصنوعی فوتبال در قم به بهره‌برداری رسید

قم نيوز : قم نگار: زمین چمن مصنوعی فوتبال هدایتی قم با حضور مدیران کل آموزش‌ و پرورش و ورزش‌ و جوانان استان قم امروز به بهره‌برداری رسید.
زمین چمن مصنوعی فوتبال در قم به بهره‌برداری رسید
به گزارش قم نگار، یکی از طرح‌های روباز ورزشی به منظور رشد و توسعه سرانه فضاهای ورزشی و با هدف سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه ورزش به ویژه رشته‌های توپی، امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مراسم بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال هدایتی قم امروز با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان و حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد و این زمین به منظور فعالیت‌های استعدادیابی ورزش دانش‌آموزی و رده‌های سنی پایه ورزش قم افتتاح شد.

زمین فوتبال چمن مصنوعی هدایتی در یکی از مراکز آموزش متوسطه قم به نام دبیرستان هدایتی واقع شده و مساحت آن در حدود چهار هزار متر مربع است و برای بهره‌برداری از آن اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال در دبیرستان هدایتی قم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در حالی صورت گرفت که در سال‌های اخیر به منظور توسعه بخش عمرانی ورزش قم اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و همگی این طرح‌ها زمینه‌ساز توسعه بیش از پیش سرانه فضاهای ورزشی در استان قم بوده‌اند.

احداث این طرح‌ با هدف افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان قم صورت گرفته، در حالی که اکنون با مشارکت بخش خصوصی با متولی ورزش استان قم یعنی اداره‌کل ورزش و جوانان چند طرح ورزشی متنوع در قم در حال ساخت و احداث هستند.

همچنین بیش از ۱۰ طرح ورزشی دیگر با سرمایه‌گذاری بخش دولتی و استفاده از اعتبارات مصوب سفرهای رهبر معظم انقلاب به استان قم و همچنین سفر ریاست جمهوری به قم در حال ساخت هستند که بزرگترین این طرح‌ها، مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcc0eq1.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما