پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 17163
در لیگ بر‌تر فوتبال قم رخ داد

اتحاد برد، ۳ استقلالی اخراج شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال اتحاد به دومین پیروزی پیاپی خود در لیگ بر‌تر فوتبال استان قم دست یافت.
اتحاد برد، ۳ استقلالی اخراج شدند
به گزارش قم نیوز، در ادامه بازی‌های هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم، تیم فوتبال اتحاد موفق شد در دیدار برابر استقلال با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یابد و به همراه هما، دومین تیم 6 امتیازی جدول لقب گیرد.
 
در این بازی که عصر روز چهارشنبه در هوایی سرد در ورزشگاه تختی قم برگزار شد تیم اتحاد با ترکیب مجید شاه محمدی، حسن باقری (79- مهدی حسن‌زاده)، احمد اصغری، حسین اصغری (62- مصطفی برزگر)، حسن عطایی، عین الله نعمتی (72- سید محمد موسوی)، ابوالفضل فتح اللهی، علی می‌رهاشمی، حبیب سعادتی، رضا کرمی و پرویز محمدپور با هدایت علی اصغری پا به زمین مسابقه گذاشت.
 
در ترکیب تیم فوتبال استقلال نیز حسین پاشویی، مهدی محمدی (70- وحید نوروزی)، روح الله شیخی، فرهاد بیات عباسی، محسن قائمی، حسین ابراهیمی، حسین خوشرو، سیدجواد حسین‌پور، عباس نعمتی، حسین مراد بیاتی و ستار علی مرادی (83- حمید شریف‌زاده) با مربیگری سعید اکبری حضور داشتند.
 
اتحاد در دقایق ابتدایی بازی تیم بر‌تر میدان بود و بار‌ها دروازه استقلال را تهدید کرد چنانکه علی می‌رهاشمی در دقیقه دوم بازی یک موقعیت تک به تک را از دست داد و سه دقیقه بعد، حبیب سعادتی در یک موقعیت تک به تک دیگر برای اتحاد، توپ را به بدن دروازه‌بان استقلال کوبید.
 
در دقیقه 11 نیز ضربه فنی و تماشایی رضا کرمی چیزی نمانده بود که اتحاد را به گل برساند اما توپ با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
سرانجام اتحاد مزد حملاتش را در دقیقه 12 گرفت و پس از فرار علی می‌رهاشمی از خط دفاعی استقلال، پاشویی دروازه‌بان استقلال در محوطه جریمه او را سرنگون کرد و ضربه پنالتی را رضا کرمی به گل اول بازی تبدیل کرد.
 
استقلال پس از دریافت گل به خود آمد و بازی بهتری را به نمایش گذاشت و موجب عقب نشینی اتحاد شد به طوری که استقلال در دقیقه 21 روی حرکت پا به توپ زیبای ستار علی مرادی به داخل محوطه جریمه و ضربه دقیق وی توانست به گل تساوی بخش دست پیدا کند.
 
اتحاد درست یک دقیقه بعد فرصت گل دوم را به دست آورد اما این بار هم حسین پاشویی ناجی تیم استقلال شد و تک به تک رضا کرمی را دفع کرد.
 
در دقایق باقی مانده دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه هم ایجاد کردند اما تهدیدی جدی بر روی دروازه دو تیم ایجاد نشد تا نیمه نخست با تساوی خاتمه یابد.
 
در نیمه دوم و در دقیقه 56 حسین مراد بیاتی در صحنه‌ای نقش بر زمین شد و داور بازی این صحنه را تمارض تشخیص داد و با دادن کارت زرد دوم به مرادبیاتی، استقلال را 10 نفره کرد.
 
سرانجام اتحاد در دقیقه 74 به گل دوم دست پیدا کرد و حرکتی که علی می‌رهاشمی آن را آغاز کرده بود با پاس طلایی مصطفی برزگر در نقش یک تعویض طلایی و ضربه تمام کننده رضا کرمی در مقابل دروازه به گل دوم اتحاد منجر شد.
 
اوضاع استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی بد‌تر هم شد زیرا آن‌ها ابتدا فرهاد بیات عباسی را در دقیقه 81 با کارت قرمز مستقیم داور مسابقه از دست دادند و سپس ستار علی مرادی در دقیقه 83 پس از اینکه تعویض شد از روی نیمکت کارت قرمز گرفت تا استقلال سه بازیکن کلیدی خود را برای دیدار هفته آینده برابر هما از دست بدهد.
 
اتحاد در دقیقه 85 مسابقه کار را تمام کرد و باز هم مصطفی برزگر که در این مسابقه بر خلاف بازی گذشته با عقاب، کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، با پاس گل به رضا کرمی و ضربه کرمی سه امتیاز را به حساب اتحاد واریز کرد و کرمی هم هت تریک خود را کامل نمود.
 
مسلم ریحانی داور وسط این مسابقه بود و به حسین اصغری و عین الله نعمتی از اتحاد و حسین پاشویی و حسین مراد بیاتی از استقلال اخطار داد.
 
موسی مهابادی کمک داور اول، محمد بختیاری به عنوان کمک داور دوم و سید مهدی حسینی به عنوان داور چهارم در تیم داوری این مسابقه حضور داشتند.
 
تیم فوتبال اتحاد با کسب این پیروزی با 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به هما در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و استقلال نیز با قبول دومین شکست متوالی در جمع تیم‌های انتهای جدول ایستاد.
 
اتحاد در مسابقه بعدی خود روز چهارشنبه 20 آذر با انصار مسابقه می‌دهد و استقلال نیز روز یکشنبه 17 آذر به دیدار تیم صدرنشین هما می‌رود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchxznz.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما