پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 17165
سرمربی تیم اتحاد قم:

هنوز با استرس بازی می‌کنیم/ ۲ پنالتی ما سوخت

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال اتحاد قم گفت: گرچه دو هفته از لیگ بر‌تر استان گذشته اما هنوز با استرس بازی می‌کنیم.
هنوز با استرس بازی می‌کنیم/ ۲ پنالتی ما سوخت
به گزارش علی اصغری،پس از پیروزی سه بر یک تیمش برابر استقلال در هفته دوم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های استان قم‌، اظهار کرد: از کسب این پیروزی خوشحالم زیرا در دقایقی بازی گره خورده بود و ممکن بود حتی در این مسابقه امتیاز از دست بدهیم اما خوشبختانه در دقایق پایانی توانستیم به هدفمان برسیم.
 
وی با انتقاد شدید از نحوه قضاوت مسلم ریحانی داور مسابقه گفت: داوری خیلی بد بود و انتظار قضاوت بهتری داشتیم و داور دو پنالتی محرز را برای ما نگرفت و همین امر می‌توانست سبب شود سه امتیاز بازی را از دست بدهیم.
 
سرمربی تیم فوتبال اتحاد درباره نمایش فنی تیمش تصریح کرد: نسبت به بازی قبل بهتر بودیم و در فاصله بازی اول و دوم دو جلسه تمرین مفید و اثرگذار را پشت سر گذاشتیم اما هنوز با استرس بازی می‌کنیم و وقتی گل می‌خوریم کار برایمان سخت می‌شود و توان تیم ما تحلیل می‌رود که این به جوانی و میانگین سنی پایین تیم برمی گردد.
 
وی خاطرنشان کرد: رضا کرمی و حبیب سعادتی دو بازیکن خوب ما در مسابقه با استقلال، اولین بازی خود را برای تیم ما انجام می‌دادند ضمن اینکه کارت بازی سه بازیکن تاثیرگذار ما به نام‌های مجتبی کنعانی، سینا صولتی و محمد جواد علی باباخوش که حداقل دو نفر از این جمع، نفرات فیکس ما هستند هنوز صادر نشده و پیگیر امور نظام وظیفه آن‌ها هستیم.
 
اصغری افزود: انتظارات از تیم ما زیاد است و هدف اتحاد کسب عنوان قهرمانی است اما باید به این نکته توجه کنیم که در هفته‌های ابتدایی لیگ بر‌تر قرار داریم و به مرور و بازی به بازی بهتر می‌شویم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjivev.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما