پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : 17330
در لیگ بر‌تر فوتبال قم/

انصار قم با متوقف کردن اتحاد، شگفتی‌ساز شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال انصار با متوقف کردن اتحاد در لیگ بر‌تر فوتبال قم، شگفتی‌ساز هفته لقب گرفت.
انصار قم با متوقف کردن اتحاد، شگفتی‌ساز شد
به گزارش قم نیوز، در ادامه هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم عصر دیروز تیم‌های فوتبال اتحاد و انصار به مصاف هم رفتند که این بازی در ‌‌نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا اتحاد، فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.
 
در این بازی که در ورزشگاه تختی قم برگزار شد سید محمد موسوی در دقیقه 31 برای اتحاد و محمد اصل در دقیقه 50 برای انصار گلزنی کردند.
 
اتحاد در این مسابقه با ترکیب مجید شاه‌محمدی، مجتبی کنعانی، حسن باقری، پرویز محمد‌پور (81 – ابوالفضل فتح‌اللهی)، حبیب سعادت، سینا صولتی، رضا کرمی، محمدجواد علی بابا خوش (72 – حسن عطایی)، سید محمد موسوی، احمد صفری و مصطفی برزگر (58 – علی میر هاشمی) با هدایت علی اصغری به میدان رفت.
 
در ترکیب تیم فوتبال انصار نیز ناصر محبی، میثم ربانی، حسن اختری، صادق چهره قانی، رضا مهر فر، علی کردلو، محمد اصل، حسین عباس‌آبادی (80 – مهدی ایمانی‌نژاد)، علی سعادتی، محمد حسن‌پور (50 – مجید اسفندیاری) و عباس مرادی با مربیگری مهدی صفری بازی کردند.
 
پس از چند موقعیت جسته و گریخته از دو تیم، اولین موقعیت گل بازی را مصطفی برزگر خلق کرد و در دقیقه 7 بازی ضربه روی پای برزگر را ناصر محبی دروازه‌بان انصار با کف دست و به زیبایی به کرنر فرستاد.
 
در دقیقه 26 شوت سنگین و ناگهانی محمد اصل از پشت محوطه جریمه اتحاد با واکنش مجید شاه‌محمدی راهی به دروازه پیدا نکرد.
 
در دقیقه 30 بعد مصطفی برزگر مهاجم اتحاد روی غفلت دفاع انصار با محبی تک به تک شد و حتی وی را هم از مقابل برداشت اما میثم ربانی مدافع انصار در آخرین لحظه دروازه تیمش را نجات داد.
 
یک دقیقه بعد اتحاد مزد برتری‌اش در نیمه نخست را گرفت و شوت سید محمد موسوی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به دفاع انصار و تغییر جهت توپ در میان بهت ناصر محبی به تور دروازه انصار بوسه زد تا اتحاد با یک گل پیش افتاد و نیمه نخست را با همین گل به سود خود پایان برد.
 
در نیمه دوم و درحالی‌که اتحاد برای افزایش اختلاف و ایجاد حاشیه امنیت به میدان آمده بود اما در دقیقه 50 غافلگیر شد و روی ضد حمله برق آسای انصار در موقعیت دو در مقابل یک، عباس مرادی با پاسی عرضی، توپ را به محمد اصل رساند و شلیک محکم و دقیق اصل، مجال عکس‌العمل به شاه‌محمدی نداد تا کار به تساوی کشیده شود.
 
پس از این گل اتحاد نبض بازی را در اختیار گرفت و انصار با دفاع چند لایه سعی در بسته نگه‌داشتن دروازه خود و استفاده از ضد حملات داشت.
 
اتحاد دو بار در دقایق 52 و 63 دو موقعیت گل خوب به دست آورد که در صحنه اول، شوت دیدنی حبیب سعادت را ناصر محبی دفع کرد و در موقعیت دوم پس از نفوذ ویرانگر رضا کرمی از چپ و به هم ریختن دفاع انصار درحالی‌که همه چیز مهیای گل دوم اتحاد بود، مدافعان انصار توپ را از روی خط دروازه دفاع کشیدند.
 
در دقایق باقی ماده اتحاد نتوانست در موقعیت‌سازی خوب عمل کند و روی ضد حملات چیزی نمانده بود گل دوم را هم دریافت کند حتی حضور علی میر هاشمی در نیمه دوم هم دردی را از اتحاد دوا نکرد تا این تیم دو امتیاز حساس از مسابقه‌ای که بسیاری از فوتبال دوستان اتحاد را در آن از پیش برنده می‌دانستند، از دست این تیم بپرد.
 
سید مهدی حسینی با کمک موسی مه آبادی و حسین عباس خانیان این بازی را قضاوت کردند و مسلم ریحانی داور چهارم بازی بود ضمن اینکه سه بازیکن تیم اتحاد به نام‌های رضا کرمی، سید محمد موسوی و علی میر هاشمی و یک بازیکن انصار به نام صادق چهره قانی از داور بازی، اخطار گرفتند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcdzs0f.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما