پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 17164
سرمربی تیم استقلال قم:

کارت قرمز‌ها تیم ما را عصبی کرد‌/ بازی در اختیار ما بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال قم گفت: کارت قرمزهای داور بازی، تیم ما را عصبی کرد و تمرکز ما را گرفت.
کارت قرمز‌ها تیم ما را عصبی کرد‌/ بازی در اختیار ما بود
به گزارش قم نیوز، سعید اکبری، پس از شکست تیمش برابر اتحاد در هفته دوم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های استان قم، اظهار کرد: گرچه بازنده شدیم اما تیم ما انصافا خوب کار کرد و موقعیت‌های خوبی هم داشت اما کارت قرمزهایی که داور مسابقه به بازیکنان ما داد تمرکز ما را گرفت و بازیکنان را عصبی کرد.
 
وی نیز همچون همتایش در تیم اتحاد داور مسابقه را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: داوری که ادعا می‌کند سال هاست قضاوت می‌کند تفاوت خطا و تمارض را تشخیص نمی‌دهد و مثل آب خوردن بازیکن ما را اخراج می‌کند و به خاطر داد و فریاد‌های نیمکت تیم اتحاد، سر تیم ما را می‌برد.
 
اکبری افزود: به خاطر خطاهای بدون توپ بازیکنان اتحاد، دست مدافع ما در این بازی شکست و دروازه‌بان ما آسیب دید و از طرف دیگر سه بازیکن کلیدی ما از بازی بعد محروم شدند تا تیم ما از ناحیه داوری واقعا متضرر شود.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تمجید از عملکرد شاگردانش تصرح کرد: بازیکنان ما برای اولین بار در بالا‌ترین سطح فوتبال استان قم بازی می‌کندد و نباید از آن‌ها انتظارات بالایی داشت اما تیم ما هم در این بازی خوب کار کرد و جز در دقایق ابتدایی مسابقه در سایر دقایق نسبت به تیم اتحاد سر‌تر بود و در هم در بازی با انصار به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشت و بر اثر یک اشتباه فردی یک گل دریافت کرد و نتوانست گل خورده را جبران کند.
 
وی خاطرنشان کرد: با اینکه دو بازی را واگذار کرده‌ایم اما به توانایی‌هایمان ایمان داریم و اینکه برای بقا در لیگ تلاش می‌کنیم صحیح نیست زیرا هدف ما قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول رده بندی است.
 
این مربی جوان فوتبال قم عنوان کرد: یک مدافع جدید را به تیممان اضافه کرده‌ایم که به زودی از وی استفاده می‌کنیم اما به دنبال جذب یک هافبک میانی هم هستیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdci5zaz.t1ayq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما