دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 36833
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم:

بانوان والیبالیست قم ناباورانه باختند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم در عین شایستگی بازی حساس نیمه نهایی لیگ دسته اول را واگذار کرد.
بانوان والیبالیست قم ناباورانه باختند
به گزارش قم نیوز، نسرین رامین اظهار کرد: بعد از بازی‌های خوبی که تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم در هر دو مرحله رفت و برگشت مقدماتی این فصل رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور داشت امید زیادی برای صعود به لیگ برتر داشتیم.

وی ادامه داد: به همین منظور برای برگزاری بازی‌های مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور مجددا میزبانی گرفتیم و تا روز نوزدهم بهمن ماه در سالن ورزشی شهید رضائیان قم میزبان این رقابت‌ها خواهیم بود.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم بیان کرد: این بازی‌ها با حضور چهار تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی یعنی تیم‌های آریا صنعت بابل و سفیر گیلان از گروه نخست و تیم‌های مجتمع ایرانیان قم و بلفا شیراز از گروه دوم این دوره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هجدهمین روز بهمن ماه مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در قم برگزار شد، ابراز کرد: در دو بازی انجام شده این مرحله تیم‌های والیبال بانوان سفیر گیلان و بلفای شیراز نخستین مسابقه را برگزار کردند که در پایان تیم سفیر برنده شد.

رامین با ابراز تاسف از باخت تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها و عدم توفیق این تیم در کسب مجوز صعود به دیدار نهایی عنوان کرد: با اینکه تیم ما انگیزه زیادی برای صعود داشت اما متاسفانه برخلاف تصور ما تیم مجتمع ایرانیان قم در این مرحله به تیم آریا صنعت بابل باخت.

وی تصریح کرد: بازی واقعا سنگین و پرفشار بود ولی بازیکنان تیم مجتمع ایرانیان قم از نظر عملکرد در این مسابقه حساس و نفس‌گیر عالی کار کردند ولی متاسفانه بخت با این تیم یار نبود و در حالی که بازی به گیم پنجم نیز کشیده شد در نهایت تیم بابل به برتری رسید.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم عنوان کرد: تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم تنها تیمی است که در مرحله مقدماتی به هیچ حریفی نباخت و با اقتدار بدون شکست به مرحله نهایی رسید اما در دیدار با تیم آریا صنعت بابل با بداقبالی مواجه شد و نتیجه را سه بر دو واگذار کرد.

وی ابراز کرد: متاسفانه این تیم فقط با یک باخت از رسیدن به لیگ برتر بازماندیم و اکنون باید برای کسب یکی از مقام‌های سوم یا چهارم مبارزه کند، از این نتیجه ناراحتم زیرا تیم مجتمع ایرانیان قم در عین شایستگی فرصت رسیدن به فینال را از دست داد.

رامین راجع به دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم‌های بلفا شیراز و سفیر گیلان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نیز به گیم پنجم رسید و در نهایت نماینده گیلان به برتری دست یافت تا به فینال برود.

وی یاد آور شد: در مسابقه تیم‌های مجتمع ایرانیان قم و آریا صنعت بابل، نماینده قم گیم‌های اول و سوم را به نفع خود تمام کرد اما تیم حریف در سایر گیم‌های این بازی به برتری رسید و بدین‌ترتیب فینالیست‌ها سفیر و آریا صنعت به لیگ برتر بانوان کشور می‌روند و واقعا حیف شد که تیم مجتمع ایرانیان قم که خیلی برتر از سایر تیم‌ها بود از این مرحله بالاتر نمی‌رود.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcc14q1.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما