پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 22018

فرنگی کاران قمی فردا عازم باکو می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: فرنگی کاران قمی به منظور شرکت در مسابقات بین المللی کشتی جمهوری آذربایجان، فردا عازم باکو پایتخت این کشور می‌شوند.
فرنگی کاران قمی فردا عازم باکو می‌شوند
به گزارش قم نیوز، مسابقات کشتی بین المللی آزاد و فرنگی جمهوری آذربایجان از روز شنبه هفته آینده در باکو آغاز می‌شود و در ترکیب تیم ملی کشتی کشورمان ۲ کشتی گیر قمی حضور دارند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام فدراسیون آذربایجان روزهای ۳۰ فروردین تا یک اردیبهشت ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود و از قم نیز ۲ کشتی گیر نوجوان به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

بر این اساس در وزن ۴۲ کیلوگرم محمد جواد رضایی و در وزن ۶۳ کیلوگرم حسین ابراهیمی دو نوجوان قمی هستند که برای حضور در این رقابت‌ها فردا همراه با تیم منتخب کشورمان عازم آذربایجان می‌شوند.

هدف از اعزام تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان به آذربایجان محک آمادگی ملی پوشان و تجربه بین المللی بیشتر به منظور شرکت در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در آینده است.

در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اعزامی به جام فدراسیون جمهوری آذربایجان در وزن ۴۲ کیلوگرم محمدجواد رضایی، در وزن ۴۶ کیلوگرم مصطفی کلاوی، در وزن۵۰ کیلوگرم حامد تاب و علی گوران، در وزن ۵۴ کیلوگرم میثم دلخانی، در وزن ۵۸ کیلوگرم محمدحسین حسینی و علیرضا افتخاری مقدم، در وزن ۶۳ کیلوگرم حسین ابراهیم، در وزن ۶۹ کیلوگرم علی احمد پورترکی، در وزن ۷۶ کیلوگرم سعید یوسفی، در وزن ۸۵ کیلوگرم حامد احمدزاده و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم حمیدرضا کریمی حضور دارند.

هدایت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان بر عهده علی اشکانی است و امیر مولایی و صابر میرزاده به عنوان مربی و مجید جهاندیده به عنوان سرپرست در ترکیب تیم ملی کشتی حضور دارند.

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان نیز در این مسابقات حاضر است اما کشتی قم در جمع ملی پوشان آزادکار نماینده‌ای ندارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc4xqi.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما