يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 23638

ملی پوشان کشتی قم راهی گرجستان می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان جهت شرکت در مسابقات کشتی بین المللی گرجستان راهی این کشور می‌شود و ۲ کشتی گیز قمی نیز در این تیم حضور دارند.
ملی پوشان کشتی قم راهی گرجستان می‌شوند
به گزارش قم نیوز، علیرضا نجاتی و محمد جواد رضایی در وزن ۴۲ کیلوگرم کشورمان نمایندگان قم در تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات بین المللی میسخاتای گرجستان هستند.

این رقابت‌ها روزهای ۱۲ تا ۱۴ خرداد ماه در شهر میسختای گرجستان برگزار می‌شود و نمایندگان کشورمان در سه وزن به مصاف حریفان می‌روند.

در ترکیب تیم ملی کشورمان در وزن ۴۲ کیلوگرم محمد جواد رضایی و علیرضا نجاتی، در وزن ۵۴ کیلوگرم امین قلاوند و میثم دلخانی و در وزن ۶۹ کیلوگرم علی احمد‌پور ترکی و سید احسان موسوی حاضر هستند ضمن اینکه هدایت تیم ملی کشورمان در این مسابقات بر عهده علی اشکانی و علیرضا چمیانی است.

محمد جواد رضایی و علیرضا نجاتی کشتی گیران قمی دعوت شده در وزن ۴۲ کیلوگرم، پیش از این در کنار محمدرضا مختاری فرنگی کار استان فارس برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی در مسابقات آسیایی رقابت کردند اما در ‌‌‌نهایت کشتی گیر استان فارس برای اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب شد اما به نظر می‌رسد فدراسیون کشتی نفراتی را برای مسابقات گرجستان فراخوانده که از مسابقات آسیایی از لیست تیم ملی جا مانده‌اند

پیش از این حسین ابراهیمی در وزن ۶۳ کیلوگرم و علی اصغر شهبازی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز به تیم ملی کشورمان دعوت شده‌اند که البته به دلیل عدم اعزام نماینده از ایران در این اوزان، به گرجستان سفر نمی‌کنند.

شهبازی چندی پیش در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در چونبوری تایلند موفق به کسب نشان نقره آسیا شد در حالی که در دیدار فینال مغلوب کیم رومن قرقیزستانی شد و از کسب مدال طلا بازماند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbw0b5.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما