پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 29336

«سربازان لک لک‌ها دوست دارند» برنده تندیس فانوس شد

قم نيوز : قم نیوز: فیلم کوتاه سربازان لک لک‌ها را دوست دارند به کارگردانی سعید نجاتی با شرکت در جشنواره ملی فانوس توانست، تندیس بهترین کارگردانی را به خود اختصاص دهد.
«سربازان لک لک‌ها دوست دارند» برنده تندیس فانوس شد
به گزارش قم نیوز، سعید نجاتی با اشاره به کسب موفقیتی دیگر برای فیلم «سربازان لک لک‌ها را دوست دارند» اظهار داشت: این فیلم کوتاه تا کنون در جشنواره‌های پرشماری شرکت کرده و توانسته نظر هیئت داوران را به خود جلب کند و این بار با شرکت در جشنواره فانوس در شهر آران بیدگل کاشان توانست تندیس بهترین کارگردانی را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه فیلم کوتاه سربازان لک لک‌ها را دوست دارند به مدت زمان هفت دقیقه به تولید رسیده است، افزود: این فیلم روایتگر سربازی است که روز پایانی خدمت سربازی خود را می‌گذراند و متوجه می‌شود که لک لکی روی برجک پادگان لانه ساخته است و در این حین اتفاقاتی رخ می‌دهد که داستان فیلم را می‌سازد.

مدرس انجمن سینمای جوان قم با اشاره به عوامل قوی در تولید این فیم کوتاه گفت: حضور عوامل همدل و قوی در تولید فیلم سربازان لک لک‌ها را دوست دارند موجب شد این فیلم مورد توجه داوران در جشنواره‌های گوناگون قرار بگیرد.

وی عوامل این فیلم را داوود جلیلی(نویسنده) ،مجید نجاتی(صدابردار) و منصور حیدری (تصویر بردار) عنوان کرد و گفت: فیلم سربازان لک لک ها را دوست دارند به جز شرکت در جشنواره‌ها در شبکه‌های چهار سیما و شبکه بین المللی جام جم پخش شده است.

نجاتی با اشاره به دیگر عوامل فیلم سربازان لک لک‌ها را دوست دارند گفت: مجید شکری، علی اکبر نجاتی، مهدی کریمی و رضا دهقان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و تهیه کننده این فیلم نیز انجمن سینمای جوانان ایران است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcce1qi.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما