شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 26726

جشنواره دختران آفتاب با استقبال گسترده روبه‌رو شده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور جوانان هلال احمر استان قم از ثبت‌ نام 72 وبلاگ‌نویس و ثبت 360 پست مرتبط در وبلاگ جشنواره دختران آفتاب خبر داد و گفت: این جشنواره بازتاب رسانه‎‌ای مناسبی در رسانه‌های صوتی و تصویری داشته است.
جشنواره دختران آفتاب با استقبال گسترده روبه‌رو شده است
به گزارش قم نیوز، محمد مصباحی در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشنواره دختران آفتاب با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که ظهر امروز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام شد، امدادرسانی معنوی را از وظایف معاونت جوانان هلال احمر برشمرد و اظهار کرد: در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده که نتایج مثبت آن به خوبی مشهود است.

وی با اشاره به فعالیت‌ کانون‌های دانش‌آموزی، دانشجویان، طلاب، روستاییان و دیگر اقشار در جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: افراد از ۹ سال تا ۲۹ سال می‌‌توانند در این کانون‌ها ثبت‌ نام کنند.

معاون امور جوانان هلال احمر استان قم اضافه کرد: جشنواره دختران آفتاب دومین جشنواره‌ای است که امسال به همت معاونت جوانان در زمینه برنامه‌های فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افراد علاقمند برای شرکت در این جشنواره وبلاگ‌نویسی تا هفتم شهریور ماه مهلت دارند، گفت: تاکنون استقبال مناسبی در سطح استان قم از این جشنواره به عمل آمده و آمار ثبت نام به صورت صعودی پیش می‌رود.

مصباحی از ثبت‌نام ۷۲ وبلاگ‌نویس و ثبت ۳۶۰ پست مرتبط در وبلاگ این جشنواره خبر داد و ابراز کرد: این جشنواره بازتاب رسانه‎ای مناسبی در رسانه‌های صوتی و تصویری داشته است.

وی هدف برگزاری این جشنواره را تبیین سیره زندگی حضرت معصومه (س) دانست و عنوان کرد: در فضای مجازی در ارتباط با این بانوی کریمه محتوای کمی موجود است که امیدواریم با برگزاری جشنواره دختر آفتاب اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.

مصباحی با اشاره به ظرفیت‌های دینی و مذهبی استان قم تاکید کرد: امیدواریم با حمایت‌های مسئولان و به خصوص همیاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) این جشنواره را سالیانه برگزار کنیم و گام موثری در زمینه معرفی شخصیت این بانوی کریمه به مردم دنیا برداریم.

وی خاطرنشان کرد: افراد برجسته و متخصصی در این جشنواره شرکت کرده‌اند که با استفاده از ظرفیت‌ آن‌ها می‌توانیم جشنواره مذکور را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

معاون امور جوانان هلال احمر استان قم به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه اشاره کرد و ادامه داد: حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی در این جلسه سبب تشویق و تجلیل از وبلاگ‌نویسان مذهبی خواهد شد و رهنمودهای او به فعالیت‌های این جشنواره رنگ و بوی تازه‌ای خواهد بخشید.

وی با اشاره به لزوم فعالیت در عرصه فضای مجازی و مقابله با دشمن در جنگ نرم گفت: جمعیت هلال احمر استان قم از ظرفیت‌های خود برای حضور موثر در این عرصه استفاده خواهد کرد و امیدواریم شاهد اقدامات و نتایج مطلوبی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccemqi.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما