دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 48885
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خبر داد

بازگشایی ادامه بلوار جمهوری تا پایان خرداد

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از بازگشایی ادامه بلوار جمهوری در منطقه تا پایان خرداد خبر داد.
بازگشایی ادامه بلوار جمهوری تا پایان خرداد
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن امروز، با اشاره به وضعیت تکمیل ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو اظهار کرد: این بلوار پس از تکمیل مجموعه پل‌های 9 دی بر روی رودخانه و اتصال مناطق دو و چهار به یکدیگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

وی با تاکید بر اینکه بخش عمده تملکات مرتبط با پروژه ادامه بلوار جمهوری در منطقه دو صورت گرفته است خاطرنشان کرد: خوشبختانه به موازات اقدامات صورت گرفته در تملک مسیر بخشی از اقدامات عمرانی اجرای بلوار نیز انجام شده و امیدواریم بتوانیم ظرف دو هفته آینده ضمن تکمیل تملکات محور را بازگشایی کنیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با بیان اینکه این پروژه مجموعه پل‌های 9 دی را به میدان امام حسین(ع) در منطقه دو متصل می‌کند افزود: همزمان با این پروژه بخش دیگری از رمپ و لوپ‌های پل جمهوری هم تا پایان ماه رمضان تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی رمپ و لوپ‌های سمت جنوب غربی پل 9 دی به زودی آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: این بخش سومین رمپ و لوپ پل است که تلاش داریم به سرعت آن را تکمیل کنیم.

قاری قرآن تصریح کرد: البته اجرای عملیات عمرانی منوط به تعیین تکلیف تملکات است که در اختیار شهرداری منطقه بوده و به زودی پروژه تحویل پیمانکار برای آغاز بخش اجرایی خواهد شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccp4q0.2bq448laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما