سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 38255
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

افزايش سرانه فضاي سبز شهرك قائم

قم نيوز : قم نیوز: احمد تركمن شهردار منطقه پنج قم گفت: امسال بوستان‌هاي محله‌اي به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفته است و اميدواريم با استفاده از اعتبارات سفر رهبري و شهرداري قم، بتوانيم بوستان ۴۰ هزار متري انتهاي شهر قائم را تا پايان سال جاري به بهره‌برداري برسانيم.
افزايش سرانه فضاي سبز شهرك قائم
به گزارش قم نیوز ، احمد تركمن، با بيان اينكه سال گذشته نزديك به ۲۶ ميليارد تومان براي پيگيري برنامه‌هاي عمران شهري در منطقه پنج شهرداري قم هزينه شده است، اظهار كرد: حدود دو ميليارد تومان علاوه بر اين بودجه براي تملك هزينه و نزديك به ۹۵ درصد بودجه سال ۹۴ در منطقه عملياتي شده است.

 وي با تاكيد بر اينكه سال گذشته چهار بوستان شهري در منطقه پنج قم تكميل شده است، عنوان كرد: سه بوستان در اطراف مسجد مقدس جمكران با هماهنگي توليت مسجد به وسايل مورد نياز خدماتي و تفريحي تجهيز شده است.

شهردار منطقه پنج قم از ايمن‌سازي بوستان‌هاي منطقه پنج در سال گذشته ياد كرد و گفت: در سال گذشته از نظر درآمد و هزينه مشكل خاصي نداشته‌ايم و امسال بازطراحي بوستان‌ها امسال در حال اقدام است.

وي با بيان اينكه رويكرد برنامه‌محور در دستور كار شهرداري منطقه پنج شهرداري قم قرار گرفته است، تصريح كرد: امسال بوستان‌هاي محله‌اي به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفته است و اميدواريم با استفاده از اعتبارات رهبري و شهرداري قم بتوانيم بوستان ۴۰ هزار متري انتهاي شهر قائم را تا پايان سال جاري به بهره‌برداري برسانيم.

 تركمن با اشاره به اينكه شهرداري منطقه پنج عملكردي فرامنطقه‌اي دارد، ادامه داد: اين مجموعه از حداقل امكانات بيشترين بهره‌برداري را انجام مي‌دهد تا بتواند به شيوه مطلوبي به مشكلات مناطق كم‌برخوردار رسيدگي كند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccpiq1.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما