سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 7114
حسینی خبر داد:

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه پنج قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه پنج قم از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح این منطقه خبر داد.
تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه پنج قم
به گزارش قم نیوز، سیدجمال الدین حسینی با اشاره به ساخت سپتیک زیر گذر انتظار، بیان کرد: همچنین نقشه‌های نواحی و پلان برداری برخی معابر سطح منطقه با همکاری واحد فنی تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه پنج قم تخریب می‌شوند افزود: در سال گذشته ۵۰ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب شدند.

شهردار منطقه پنج قم ادامه داد: همچنین مصالح ساخت و ساز‌های غیر مجاز نیز از سطح منطقه پنج جمع آوری می‌شوند که در سال گذشته مصالح ۲۰ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز جمع آوری شدند.

بازسازی و اصلاح موقت فضای سبز‌‌ رها شده
وی بیان کرد: منطقه پنج قم در راستای گسترش فضای سبز در سطح منطقه به اصلاح و بازسازی موقت فضای سبز‌‌ رها شده در این منطقه پرداخته است.

وی گفت: تامین امکانات اولیه و موقت در خصوص راه اندازی نهالستان در منطقه پنج نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته در این منطقه بوده است.

حسینی با اشاره به بازسازی، تعویض و تکمیل تابلوهای ترافیکی و موانع ترافیکی با توجه به مصوبات کمیته اجرایی و فنی ترافیک افزود: ترمیم و بازسازی جداول و نهر ها بلوار‌ها، میادین و خیابان‌ها از دیگر اقدامات انجام گرفته در منطقه پنج قم است.

وی بیان کرد: اصلاح مسیر ورودی خیابان پیامبر اعظم(ص) به وسیله کاشت نیوجرسی به صورت دلتا، اصلاح تقاطع خیابان ظهور و بلوار اباصالح در سال ۹۰ از دیگر اقداماتی است که توسط این منطقه انجام گرفته است.

شهردار منطقه پنج قم گفت: بلوار شهید محلاتی به طول ۳۰ متر جدول گذاری شده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.z8fbjh8ze9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما