چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 51421
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامي استان قم:

علما و مراجع معظم تقليد معلمان مکتب کرامت هستند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه علما و مراجع معظم تقليد معلمان مکتب کرامت هستند، گفت: اگر در وجود مسئولان کشور کرامتي وجود دارد به دليل خو گرفتن با بزرگان دين است.
علما و مراجع معظم تقليد معلمان مکتب کرامت هستند
علما و مراجع معظم تقليد معلمان مکتب کرامت هستند
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی در دیدار آیت الله علوی گرگانی ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت(ع) و آغاز دهه کرامت، گفت: دهه کرامت که ابتدای آن میلاد حضرت معصومه(س) و انتهای آن میلاد امام رضا(ع)است دهه بسیار مهمی برای مردم و کشور است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت درسی برای مومنان بوده زیرا خداوند خود و قرآنش را کریم معرفی کرده و از ویژگی رسول خدا(ص) و فرشتگان نیز کرامت است، تاکید کرد: دولتی که در سرزمین اسلامی تشکیل می‌شود نیز باید دولت کریمه باشد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: از دلایل اصلی اینکه تمام پیامبران عظیم الشان با نبود مال و دولت گسترده توانستند ادیان توحیدی را بسط دهند، خوی گرفتن آن‌ها به کرامت، بزرگواری، جوانمردی و گذشت بود.

مجتبایی با بیان اینکه «کرامت» با ترحم تفاوت داشته و از ویژگی‌های پرودگار و فرشتگان است، تصریح کرد: همه باید بکوشیم تا با کرامت باشیم زیرا کرامت مصدر تمام خوبی‌ها است و با گسترش آن بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: از اینکه بزرگان دین ما به بهترین شکل به کرامت خو گرفته و در کشور ما دهه کرامت وجود دارد تا یادآوری کرامت و بزرگواری انسان‌ها باشد، بسیار خرسندم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه علما و مراجع معظم تقلید معلمان مکتب کرامت هستند، تاکید کرد: اگر در وجود مسئولان کشور کرامتی وجود دارد به دلیل خو گرفتن با بزرگان دین است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdccs0qp.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما