يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : 29607
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم:

حضور مسئولان قم در بهشت بانو افزایش می یابد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: از آنجایی که استاندار قم یک چهره روحانی و فرهنگی هستند نظرات و حمایت های مثبتی بر نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بهشت بانو دارد و به زودی مسئولان استانداری قم از این نمایشگاه به زودی بازدید خواهند کرد.
حضور مسئولان قم در بهشت بانو افزایش می یابد
سید رضا علیزاده طباطبایی در گفت و گو با قم نیوز اظهار داشت: از آنجایی که استان قم و بارگاه حضرت معصومه سلام الله علیها به نوعی مرکز جهان تشیع و یک جهان شهر شیعه محسوب می شود چنین نمایشگاهی احساس نیاز می شد که با همت حرم مطهر نمایشگاه بهشت بانو برگزار شد.

وی گفت: با توجه به گسترش شبکه های مجازی و نفوذ رسانه های غربی در کشور و هزینه هایی که آن ها در زمینه تهاجم فرهنگی می کنند این اقدام با توجه به هزینه اندکی که شده یک عمل بسیار پسندیده فرهنگی برای جوانان ایرانی محسوب می شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم عنوان کرد: از آنجایی که استان قم میزبان زائران حضرت معصومه سلام علیها از سراسر کشور و کشورهای دیگر است می توانیم با یک اطلاع رسانی مناسب این نمایشگاه را به صورت پایلوت به دیگر کشورها و شهر ها ارائه دهیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بر فرهنگ پوشاک اسلامی و غیره خیلی خوب کار شده است و از آنجایی که امروزه دشمنان به دنبال تاثیر گذاری بر فرهنگ نوجوانان و جوانان ایرانی است این قبیل برنامه ها می تواند کمک بسزایی در افزایش فرهنگ اسلامی کند.

وی اظهار کرد: از آنجایی که استاندار قم یک چهره روحانی و فرهنگی هستند نظرات و حمایت های مثبتی بر نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بهشت بانو دارد و به زودی مسئولان استانداری قم از این نمایشگاه به زودی بازدید خواهند کرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم تصریح کرد: به دنبال این هستیم که بتوانیم این الگو را به استان های دیگر و مسئولانی که در استان قم مهمان هستند ارائه دهیم تا بدین وسیله شاهد برگزاری چنین برنامه هایی در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcd590x.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما