سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 30597
قم نیوز گزارش می‌دهد

نگاهی به نخستین قهرمانی قم در سوپرلیگ کاراته

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کاهای تیم آذرخودرو نوین قم برای نخستین‌بار عنوان قهرمانی رقابت‌های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور را از آن خود کردند.
نگاهی به نخستین قهرمانی قم در سوپرلیگ کاراته
به گزارش قم نیوز، تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در هفته پایانی رقابت‌های این فصل سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور برابر حریفان سرسخت خود دو پیروزی ارزشمند کسب کرد و با این پیروزی‌ها قهرمانی این فصل را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که براساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته دیدارهای هفته پایانی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حضور سرمربی تیم ملی کاراته و نفر نخست کادر فنی تیم آذرخودرو نوین قم یعنی غلامرضا دباغیان برگزار شد و در پایان رقابت ۱۰ تیم حاضر در این دوره سرانجام عنوان قهرمانی به تیم آذرخودرو نوین قم رسید.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در هفته پایانی مبارزات تیم کاراته آذر خودرو نوین قم با دو رقیب سرسخت قرار داشت و این تیم به ترتیب با تیم‌های شهرداری سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران دیدار کرد و همه آنها را با نتایج قاطع شکست داد.

بر این اساس در مرحله نخست تیم آذرخودرو نوین قم استراحت داشت و به میدان نرفت اما در مرحله دوم هفته پایانی مسابقات سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداری سیرجان به میدان رفت و توانست این مسابقه را با حساب ۱۸ بر هشت به سود خود به پایان برساند.

تیم کاراته مردان آذرخودرو نوین قم این هفته یک دیدار معوقه نیز با قهرمان فصل گذشته و دارنده مقام نخست جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ یعنی دانشگاه آزاد اسلامی تهران داشت که در این دیدار نیز ۲۶ بر یک به برتری رسید تا بهترین عملکرد را در هفته پایانی داشته باشد و سرانجام به مقام قهرمانی دست یابد.

هفته پایانی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید و طی آن شاگردان غلامرضا دباغیان در تیم آذرخودرو نوین قم که جدی‌ترین رقیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شدند مزد پیروزی‌های با ارزشی را به دست آوردند که در هر دو نیم‌فصل برابر تیم دانشگاه آزاد کسب کردند تا عملاً قهرمانی را بالاتر از حریف به نام خود ثبت کنند.

آذرخودرو نوین قم با کسب ۶ امتیاز دو دیدار هفته پایانی ۴۸ امتیازی شد و بالاتر از تیم ۳۹ امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی تهران توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد و مدال‌های طلای خود را در حضور مسئولان فدراسیون کاراته دریافت کند.

به این ترتیب در جدول رده‌بندی رقابت‌های سوپرلیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۴ تیم آذرخودرو نوین قم با کسب ۴۹ امتیاز در صدر ایستاد و قهرمان شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوم ایستاد و جام نایب قهرمانی را به خانه برد.

این در حالی است که در جدول رده‌بندی نهایی مسابقات فصل ۹۴ – ۱۳۹۳ سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور تیم کاراته مردان مناطق نفت‌خیز جنوب که هفته‌ها در مکان دوم جدول قرار داشت سرانجام با کسب ۳۹ امتیاز تیمی و ۲۶۵ امتیاز انفرادی سوم شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd5k0s.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما