> عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی قم ارزیابی شد | قم نیوز
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 28581
با حضور استاندار قم

عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی قم ارزیابی شد

قم نيوز : قم نیوز: در نشست‌های جداگانه‌ای به ریاست استاندار قم، عملکرد یک‌ساله مدیران کمیته امداد، بیمه تامین اجتماعی و ثبت احوال استان قم مورد بررسی قرار گرفت.
عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی قم ارزیابی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در این جلسات با اشاره به آغاز فرآیند ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از دی ماه امسال اظهار کرد: این اقدام در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت کار دستگاه‌ها و ایجاد زمینه خدمات‌رسانی شایسته به مردم انجام می‌شود.
 
وی رفع موانع خدمت و تسریع در رسیدگی به امور مردم را جزء دغدغه‌های اصلی خود و از برنامه‌های مهم دولت برشمرد و گفت: مدیران دستگاه‌ها باید با کار و تلاش جدی، زمینه ارائه خدمت بی منت و افزایش رضایتمندی مردم را فراهم کنند.
 
استاندار قم با بیان اینکه مدیران برای تحقق اهداف دولت در خدمت‌رسانی شایسته به مردم باید از همه ظرفیت‌ها و اختیارات خود استفاده کنند، افزود: الکترونیکی‌کردن خدمات راهکار مؤثری است که می‌تواند منجر به تسریع و افزایش کیفیت خدمات دستگاه‌ها شود.
 
استاندار قم همچنین بر ضرورت بهره‌گیری از اعتبارات ملی توسط دستگاه‌های استانی تاکید کرد و گفت: مدیران استان باید به جد به دنبال جذب حداکثری منابع از دستگاه‌های ملی باشند.
 
انتهای پیام /136
https://qomnews.ir/vdcdfk0x.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما