شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 38788
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اختصاص ۱۲ عرصه در بوستان‌هاي سطح شهر براي اسكان زائران نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: پيام جواديان رئيس كميته اسكان و زيباسازي شهرداري قم از اختصاص ۱۲ عرصه در بوستان‌هاي سطح شهر براي اسكان زائران نيمه شعبان خبر داد.
اختصاص ۱۲ عرصه در بوستان‌هاي سطح شهر براي اسكان زائران نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با اشاره به اقدامات صورت گرفته اظهار كرد: در ايام مختلفي مانند نوروز، نيمه شعبان، ۱۴ و ۱۵ خرداد و مبعث پيامبر اكرم(ص) و ... پذيراي زائران فراواني هستيم، كه نياز است جهت اسكان و مباحث زيباسازي، شهر را آماده كنيم.

وي با بيان اينكه ۱۲ عرصه در بوستان‌ها و پارك‌هاي سطح شهر براي اسكان زائران نيمه شعبان در نظر گرفته شده است، گفت: منطقه يك در بوستان‌هاي مهدي، هاشمي، خبرنگار و معلم، منطقه دو در بوستان امام رضا، منطقه سه در بوستان‌هاي لاله، فدك و بنيادي، منطقه چهار بوستان علوي و منطقه پنج بوستان‌هاي نيايش و حضرت ولي عصر و پاركينگ شماره چهار براي اسكان در نظر گرفته شده است.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم خاطرنشان كرد:‌ در منطقه هفت نصب چادرخواب ممنوع مي‌باشد، تا از نازيبايي در هسته مركزي شهر جلوگيري شود.

وي از استقرار خودروهاي آتش‌نشاني و نيروي انتظامي خبر داد و عنوان كرد: گشت مديريت پيشگيري و برطرف كردن تخلفات شهري تمهيدات لازم را براي امنيت و بحث انتظامي فراهم مي‌كنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdj50s.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما