شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 21023

15 بوستان و 2 کمپینگ آماده اسکان زائران در قم

قم نيوز : قم نیوز: در طرح استقبال از بهار فاطمی 15 بوستان و دو کمپینگ فدک و امام رضا (ع) از سوی شهرداری قم برای اسکان زائران آماده شده است.
15 بوستان و 2 کمپینگ آماده اسکان زائران در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طرح استقبال از بهار فاطمی از اوایل بهمن ماه سال گذشته در شهرداری قم با محوریت حوزه خدمات شهری و امور مناطق، شهرداری‌ها مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه آغاز شده و این طرح تا نیمه نخست فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

در این طرح اهدافی از جمله ارائه خدمات مطلوب به زائرین و میهمانان، تغییر و بهبود سیما و منظر شهری، تامین مایحتاج و اقلام مورد نیاز زائرین، تامین اسکان مورد نیاز زائرین، ارزیابی عملکرد و نظرسنجی در خصوص عملکرد شهرداری و ... مد نظر قرار گرفت.

در راستای خدمت‌رسانی به زائران بیش از ۳ هزار نفر از پرسنل خدماتی، فضای سبز و ستادی شهرداری و ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری فعالیت دارند تا خدمات مطلوب به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت ارائه شود.

پنج نمایشگاه فرهنگی در پنج بوستان و یک نمایشگاه مرکزی پیرامون حرم کریمه اهل بیت در ایام نوروز فاطمی فعال هستند و همچنین ۱۵ بوستان ویژه اسکان زائرین و دو بوستان فدک و امام رضا (ع) هم برای نخستین‌بار به عنوان کمپینگ زائر آماده شده‌اند.

در این بوستان‌ها فضا‌های خدماتی، اقامتی، مذهبی، پارکینگ و خدماتی عمومی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxvni.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما